sobota, 9 maja 2015

WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORA!

Hajsik!

Wybaczcie, że wyniki dzisiaj, a nie wczoraj, ale kompletnie wypadło mi to z głowy..
Zgłoszeń było kilka, ale tylko 3 według mnie były dobre.
Po akcji z kopiarą i Trisho-Rose z niedojeb*niem mózgowym z Aleksą wpadłyśmy na coś takiego:
Osoby, które się dostały napiszą na mojego gmaila - adqs.msp@gmail.com - notkę próbną. Dnia 14.05.2015r. (15 brat ma bierzmowanie, 16 ja spowiedź, a 17 komunie ;-;) ogłoszę, które osoby dostaną się na okres próbny trwający dwa tygodnie na bloga. Dobra, nie przedłużam w razie jakiś nieporozumień można pisać w komentarzach. A teraz pierwsza osoba...













































































































































































- Julie ♥!

Znam Cię z bloga Shannon i wiem, że jesteś wspaniała ♥ Samo Twoje zgłoszenie było WSPANIAŁE ^^ 


Druga osoba to...































































































































- LolkaaaXD FejmXD


Długo się zastanawiałam, ale masz tę szansę ♥

A ostatnia z osób to...

































































- Ktoś o dziwnym nicku, którego nie pamiętam a za trudno spojrzeć na zdjęcie niżej xDD 


Wspaniałe zgłoszenie, no i co tu dalej? XDD ♥


W razie jakiś nieporozumień co do drugiego etepu można pisać w komach.
A teraz pozwólcie, że skończę, bo się śpieszęęęę XD
Bajsik!



19 komentarzy:

  1. Wow! Nie spodziewałam się, dziękuje! Oczywiście napisze posta do Ciebie ♡

    ~Szczęśliwa Ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahaś, gratuluje innym ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranym :) tAk z ciemawosci, to czy wszystkie redektleki bd wybjeeac? Przepraszam z bledy ale pisze z komorki
    'lendy wo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po okresie próbnym (II tygodnie na blogu) wszystkie stałe redaktorki wybierają ;)

      Usuń
  4. BOŻE MATKO BOSKO CZĘSTOCHOWSKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!!!!!!
    Nie ma co, #podjaranamaksaaaaaaaaa
    Jeszcze raz dziękuję, nie mogę uwierzyć! <3
    A tak apropo to o czym ma być ta notka próbna? Co ja tam mam napisać? :")
    ~Yousain (czytaj po prostu Josejn) xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. A i oczywiście gratuluje WSZYSTKIM, którzy się zgłosili, dla mnie wszyscy byliście fantastyczni! c:
    ~Yousainka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim! :D
    <3 <3 <3

    Yousain:
    1. Spokojnie. :)
    2. Notka chyba powinna po prostu dotyczyć msp, tak możesz napisać co chcesz (nie radzę o modzie na msp).
    3. Gratuluję! :)
    4. Yousain - bardzo fajna nazwa! :*

    Pozdrawiam.
    I jeszcze raz gratuluję wszystkim! :*

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Dziękuję za uspokojenie ^^
      2.Okayyy dzięki wielkie :)
      3.Dziękuję! <3
      4.Thx ! Twoja też :*
      ~Yousain

      Usuń
  7. Yousain i Julie, gratuluje jeszcze raz! :*

    ~lolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  8. Witom. Haha! Super, że się dostałam. Czyli notka próbna? Ok. Gratulacje innym!!!
    ~Juls ♥
    PS. Dostałam się w tym roku na ten blog, Shannon i Kathey! WOW! :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam post próbny c;
    Pozdro,
    ~Yousainka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już po przeczytaniu posta za chwilke wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana... Jest już 30.05. Kiedy będą te wyniki? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. No i mój kalendarz pokazuje 2 czerwca, a tu dalej brak wyników :c Oczywiście się nie gniewam, nie rezygnuję, rozumiem że ktoś ma poważniejsze sprawy niż wbijanie na jakieś różowe gierki :") Ale wiesz, mam nadzieję że jednak niedługo wyniki się pojawią :)
    Pozdro wszem i wobec
    ~Yousainga

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyniki juz sa. Musialam poprawiac oceny :/

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)