środa, 18 lutego 2015

Jak zrobić dobrą biografie?

Hejoszki
Może się domyślacie kto piszę, a jak nie to na dół zapraszam, już dzisiaj, nie dawno był ode mnie post, ale czemu by nie więcej? Im więcej postów tym lepiej! Postanowiłam napisać o tym jak zrobić dobrą biografię. To zaczynamy C:

1. Wchodzimy na MSP.
2. Wchodzimy w "Mój Profil"



3. Wchodzimy w "Biografia"

Wiem, pięknie

4. Klikamy "Edytuj" w prawym górnym rogu.


5. Tutaj wykazujemy się naszą twórczością, jedni robią tak, inni inaczej. Ja przedstawię mój sposób na świetną biografię!
6. Dodajemy naszą Movie.


7. Piszemy coś o sobie, jednak pamiętajcie o tym, że nie wiecie kto jest po drugiej stronie, każdy może zobaczyć twoją biografie.

Mało, a na temat (:

8. Gdy napiszemy tak jak ja - jedną stronę całą drugą pustą należy tą pustą jakoś ozdobić, co zrobimy?
9. Dodajemy jakiś tekst w moim przypadku jest to krótki wierszyk, jakąś ozdobę, muzykę na dole, aby się lepiej czytało :). Polecam również nie pisać wszystkiego podstawową czcionką - a zmieniać kolory i samą czcionkę gdyż wtedy o wiele ładniej to wyglądy :)

Efekt:


Dupy nie urywa, ale efekt jest. Wiem, wiem ten wierszyk jest mega 

"Mam dopiero te 10 lat...
Szkołę, rodziców, własny świat.
Zwyczajny świat, zwyczajnej dziewczyny,
wchodzącej po szczeblach życia drabiny.
Która by chciała szczęśliwą być,
chociaż dopiero uczy się żyć.
Gubi się w życiu, często upada.
Raz wspina do góry, a raz spada.
Lecz dokładnie wie czego chce,
a w walce o marzenia nie podda się.
Bo ma bliskich którzy kochają ją,
taką jaką jest - Dobrą, czy złą."


------------------------------

Hmm, myślę że to już na tyle (:
Czwartkowe Nowości jutro pojawią się po 18 gdyż kończę lekcje o 17 :p
Pozdrawiam i na koniec logo od Aleksy <3

Piengne jeszt!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)