niedziela, 15 lutego 2015

Przepraszam :c

Cześć.

Tutaj Ilona.

Mam bardzo przykrą informację.
Wczoraj wieczorem zepsuł mi się komputer.
Niestety laptop zabrała siostra, która wyjechała na kilka dni.

Przepraszam, ale przez ten czas postów z mojej strony nie będzie.
Niestety, chociaż i tak prawie nikt ich nie czyta.
Z telefonu nie dam rady pisać postów, ale może coś spróbuję.

Przepraszam bardzo. :c
Komputer będę miała w środę, wtedy wszystko nadrobię.
Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Jeszcze raz przepraszam, ale mój komputer nowy nie jest i czasem się psuje.

Jesteście złe?

Sory za literówki (jeśli są, a starałam się, aby nie było),  ale piszę z telefonu.

Pozdrawiam. <3

2 komentarze:

  1. Nic się nie stało, to nie twoja wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, Ilonko.
    Ja tam czytam twoje posty, ale rzadko komentuję cokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)