środa, 11 lutego 2015

Look "Poproszę karmel!" :) + Logo dla Aleksy.

Witojcie rodacy! ^^
Dzisiaj przyszłam do Was z lookiem!
Zrobiłam go wczoraj, na potrzeby wyglądu bloga Emily, a i tak miałam dzisiaj ochotę napisać o #luku (pozdraffiam Amye :)).
Nie chcę się za bardzo pisywać, przed pokazaniem go, więc czas go ujawnić! Nazwałam go "Poproszę karmel!", ponieważ jest on związany z karmelem i toffi. Wygląda tak:
Piękny!
Bardzo mi się podoba. Dla Was, może wydawać się normalny, bo co w nim jest takiego "WOW!", prawda? Jednakże spodobał mi się i to jak.
Włoski są koloru naturalnego blond. Lekki, zwiewne, w kucyku. PIĘKNE!
Sweterek ma kolor toffi, za to kropki na nim, są karmelowe. Jest przykrótki, przez co odsłania brzuch MS. Gdyby nie długie rękawy, byłby zwyczajny i pewnie bym, go nie wzięła. Taki, jest idealny.
Spódniczka jest chyba najbardziej znana. Normalna, z falką na końcu w odcieniu sweterka. Za to cała, jest karmelowa. Bardzo podkreśla sweterek, co dodaje ciepła.
Nad butami się zastanawiałam, bo nie wiedziałam czy wziąć te, czy creepersy. Jednak mój wybór postawił na wysoki koturny, sięgające nieba! ;)
Skład:
 Cena jest mała, ale jednak musimy posiadać diamenty, że zakupić sweter. Włosy, są dla VIP, ale można kupić je także dla NIE VIP (są takie same, ale droższe o 100 sc) i wyglądają tak:
Do sweterka zamiennika nie znalazłam, ale możemy użyć tego:
Lecz niestety, look nie będzie wyglądał tak samo.
Jakby odjąć rzęsy, to kwota wynosiłaby wtedy 1425 sc i 4 diamenty :)
I wersja kolorystyczna.
Tworząc tę wersję miałam na myśli gumę balonową, a wyszła jakaś niebiesko-różowa Barbie. Niezbyt mi się podoba. Jest za jasna i strasznie plastikowa, przez ten odcień różu.
II wersja kolorystyczna.
Ychy, NEONKI, BEJBE!!!! B)
Jak się bawić, to na całego, a co :B
Jak wiecie (a pewnie nie) ja kocham neony i taka wersja musiała się u mnie pokazać.
Jej, napisałam dwa razy "Jak" w tym samym miejscu >.< XDD
Wersja bardzo mi się podoba i zrobiłam nawet looka w takich kolorach :) (Jak by Wam się spodobały moje looki i ogólnie ja JA je pokazuję, to będę mogła go wstawić ^^).
Paleta kolorów (:D):
(Ale tu naciapciałam >.< :)).
Biała ramka  -  Oryginał
Czarna ramka - I wersja kolorystyczna
Niebieska ramka - II wersja kolorystyczna

Oki, jeszcze czas na logo dla Aleksy:
OMG, boskie!
Wyszło pięknie.
Mam nadzieję, że Tobie, Alekso, również się spodoba :)

Ok, to wszystko.
Piszcie w komach, czy mam zamieszczać posty z lookami, czy mnie lubicie itp.

Pozdrawiam,
 
 
 
 






1 komentarz:

  1. Śliczny look <3 Milka, my cię koffamy ! Przypominam, że mi też miałaś zrobić logo

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)