wtorek, 24 lutego 2015

Jak dobrać ubrania?


Jak dobrać ubrania '?
Ohayo >O<
Dużo osób kupuje czyjeś look'i, nie widzę w tym nic złego, kilka razy też kupiłam taki look.
Chciałam poprostu ułatwić wam jak zrobić dość ładne look'i i dobrać ubrania.
Jak dobrać ubrania?
Jest to banalnie proste, na przykład podoba Ci się jakiś kolor, albo chcesz pokazać swój dzisiejszy nastrój.
Wybierasz najstosowniejszy element do Twojego stroju:
(Kliknij aby powiększyć!)


Teraz myślisz co mogłabyś/mógłbyś w realu założyć do takiej ( w moim wypadku) bluzki
hmm.. O! myślę, że te spodnie byłyby idealne c:

Teraz najtrudniejsze mamy za nami, teraz czas na buty
"Czy trampki będą do tego pasować?"
"Czy lepiej założyć baleriny?"
Jeśli obie odpowiedzi brzmią "tak" musisz założyć obie pary butów i wywnioskować która pasuje lepiej.
Według mnie tu pasują bardziej trampki, bierzemy je ^^
Tyle mamy na te chwile, dlatego czas na włosy 
Może masz kręcone włosy a chciałabyś proste, albo na odwrót? :3
Może masz już upatrzone włosy? Więc dopasowujemy.
Ja wybrałam te proste blond włosy

Ok, dodatki to indywidualna sprawa.
Jeśli gdzieś jest pusto, ciemno a look ma być jasny warto tam coś dodać.
I jak look?
Dla mnie może być.
Na koniec kilka przydatnych porad.
Nie dobieraj długiej bluzki do krótkich spodni bo będzie to wyglądało jakbyś nie miał/a spodni.

Gdy chcesz założyć długą bluzke nie dobieraj krótkiej spódniczki bo będzie to źle wyglądało
Ubieraj się w nie jaskrawe kolory i najlepiej aby wszystkie kolory Twojego stroju pasowały do siebie nie np. żółty zielony brązowy 
//Rossie


6 komentarzy:

  1. Fajny pościk, ale...
    Może zamiast zamalowywać co nie potrzebne na biało, to wytnij np. w paint to co potrzebne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeśli chodzi o screeny, to przycinam w zwykłym.
      Taki paint na kompie. Chyba wiesz xDD

      Usuń
  2. Fajny i przydatny pościk :)
    Właśnie problem jest w tym co napisała Ilona. Może zamiast zamalowywania niepotrzebnego tła wytniesz to co potrzebne?
    a tak wgl to... Mogę Ci zrobić logo? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paint- wklej- przytnij- zaznaczam to, co chcesz aby było w screenie- przytnij i ta dam! Poście super, przydatny :)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)