sobota, 7 lutego 2015

Witajcie na moim blogu!

Hej!

Jest to mój trzeci blog z kolei, ale myślę że będzie on najlepszy z nich. Coś o mnie? Ach tak...

Jestem Ola, w internecie kryję się pod pseudonimem Aleksa. Mój nick na MSP to Bekka I love. Piszę na emily-mccline-i-msp. Rocznikowo  mam 12 lat, ale do lipca, mam 11. Interesuję się tańcem, blogowaniem oraz rysowaniem. Blogowaniem zajmuję się od 2013 roku. Pisałam na wielu blogach. Lubię chodzić do szkoły a nawet się uczyć. Moimi ulubionymi przedmiotami są: j.polski, matematyka, j.angielski, WF oraz historia.

 Chcesz zostać redaktorem?

 Nie ma nic prostszego! Co jakiś czas, możesz znaleźć posta o konkursie redaktora. Jednak dzisiaj też chcę ogłosić poszukiwanie redaktora, przeczytaj warunki:

- Musisz pisać chociaż trzy posty tygodniowo (dobrze by było więcej, jeżeli jednak powiesz mi, że nie możesz np. od 4-17 do spokojnie),
- Najlepiej żebyś poprawiał/a błędy podkreślone na czerwono,
- Dobrze by było, gdyby posty były ciekawe oraz długie.

 Takie warunki musisz spełnić, aby być redaktorem, ale jak się zgłosić?

Napisz próbnego posta na e-mail: beka.msp@wp.pl a ja wybiorę osobę, której notka mi się najbardziej podobała. Czas macie do: 18.02.2015! Zapraszam do wzięcia udziału!

 Teraz już kończę!

Pozdrawiam,

Aleksa,
Ola.


12 komentarzy:

  1. Wyśle hehhehehehe kc hehheeh XDDD~NATACZEK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się, czy nie wziąć udziału. :)
    Ale, nie mam pomysłu na notkę...
    Och, ja bez weny twórczej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksa, cieszę się, że masz bloga! Hm... A może jakiś poradnik, jak napisać dobry post konkursowy? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Wyślę notkę, ale najpierw muszę znaleźć jakiś temat. A robisz coś takiego, jak okres próbny?

      Usuń
    2. Zobaczymy ile osób się zgłosi :) Ale chyba nie :)

      Usuń
  4. Chciałabym być tutaj redaktorką. Wyślę notkę próbną XD

    Olka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyśle jutro notkę hehehehheheheheheheheeh

    Adriś ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak myślisz, wyślę?
    Hłehłe, tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie. Chciałam tu pisać, ale nie zdążę napisać notki probnej:(:( NIEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)