niedziela, 22 lutego 2015

Top MovieStars #1

Hejoszqsy!
Założyłam swojego bloga, gdyby Aleksa pozwoliła może dałabym linka. Dobra, nie o tym. O MSP! Ada wbij se to do głowy, PISZESZ TYLKO O MSP. Ale w sumie tamten blog też jest o MSP... Dobra, nie ważne. Dzisiaj przygotowałam dla was, Ej zauważyliście, że 3 posty z rzędu są mojego autorstwa? :o. DOBRA N.I.E O T.Y.M! Dzisiaj przygotowałam dla was przegląd Top MovieStars. Zrezygnowałam z serii "Look na ślepo *-*" Teraz będę robiła tylko - Looki i poradniki a z serii będę prowadzić Animacje z Top, Top MovieStars i może jeszcze coś wymyślę. Do każdej części biorę jedną z Movie w TOP i opisuję jej biografię, najnowszy look, film, artbook itd.
Zaczynamy od ! ! ! Alicji ! ! !


Ma ona 63 lvl, w statusie piszę, że ma 2 nowe zdjęcia i nie chce reklam na swojej ścianie. Te zdjęcia mnie ciekawią! Zobaczmy B))


Nosi nazwę "Friends :D" Czyli "Przyjaciele :D" lub coś w tym stylu. Adżi miszcz anglika :p. Widać na nim dwie Movie. Po tytule można wywnioskować, że to przyjaciółki. Widziały to 2549 osoby, "lajknęło" 807 Movie, skomentowało 302. Drugie zdjęcie to narysowana jej Movie.

Najnowszy ArtBook:

Albo mi się coś nie ładuje albo Alicja nie ma art'ów :p

Najnowszy Film:

25. Koszmarni sąsiedzi.

Opowiada on o sąsiadach którzy się nie cierpią i nawzajem robią sobie "kawały"  Film zrobił na mnie wrażenie - chyba zacznę oglądać ten "serial" Tła nie są podstawowe, muzyka także. Animacje również są zakupione. Nie dopatrzyłam się tam błędu ortograficznego. Wszystkie warunki dobrego filmu są zachowane. Dla mnie jest on po prostu świetny :D

Fragment z filmu:


Jedna z córek sąsiadki znalazła w swoim pokoju ropuchę - ci co oglądali wcześniejsze części wiedzą skąd się tam wzięła B))

Najnowszy Look:

Wybaczcie za zamknięte oczy ._.

Wow! Nawet nie chce mi się opisywać! Dla mnie jest to świetny look! Wszystko tu do siebie pasuję!


Podsumowując wszystko tu jest świetne, filmy dokładne artów nie było.
10/10 a się skraca więc 5/5

Dobra, to już na tyle
EnQ *-*
Dobra, Bye :)















2 komentarze:

  1. Heh...
    Jestem fanką Julki (tak ma na imię).

    Ona robi wspaniałe filmy, zaczęłam je oglądać od ,,Pamiętnik Emo''.
    Pamiętam też jak przez długi czas "Dom Zombie" było na pierwszych miejscach w top.

    Art z tego co pamiętam miała jeden, a looki tworzy śliczne.
    Bardzo lubię jej filmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak ma na imię, ale wolę się zwracać "Alicja" tak po nicku (;

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)