czwartek, 12 lutego 2015

Czwartkowe Nowości - "Walentynki w Wenecji"

Hiii c:
Chyba wiecie kto pisze, nie? Jak nie, to na dół zapraszam B)). Bosz, piszem jedno ręko, bo jem.. HEHEHE. Już od rana mi odwala. O! Czekajcie wołają mnie, zaraz wracam. Oks, jestem. No więc dzisiaj będo Czwartkowe Nowości. Nowy koneq nosi nazwe "Walentynki w Wenecji"



Hmm, zapowiada się ciekawie.

Zaczynamy od ubrań dla dziewczyn!


Pierwsza stronkaa: Wszystko pięknie i ślicznie, ale czy wy to widzicie? :O. Sukienka za 1600 i 4500! Powtarzam. CZY WY TO WIDZICIE? Włosy za 7 dmd i sukienka za 8...  Podsumowując, ubrania są nawet ładne, ale z cenami przesadzili.
Druga stroneła: Nie mogę patrzeć na te ceny... Zostawię to bez komentarza.. To samo co wyżej.
Trzecia strtona: Buty za 1000 sc... No ja nie mogę.. Poza tym jest nawet spoko. Ta bluzka za 375 sc <33 Muszę ją kupić ^^.

Ocena ubrań dla dziewczyn: 21/30

To teraz ubrania dla chłopaków. 



Pierwsza strona: Wszystko jest świetne prócz tych włosów za 6 dmd i "kamizelki" za 1450 sc.
Druga strona: O MY GUT, już miałam pisać "wszystko jest jak najbardziej" a tu zauważam bluzę za 2500 sc :oo. 

Ocena ubrań dla chłopaków: niech będzie 18/20

Looki zaproponowane przez MSP:

Dziewczyny


Look do najgorszych nie należy, ale najlepszych też nie. Kosztuje 250 sc, 8 dmd i jest dla vip. Czy warto? Nie sądzę.

Chłopaki

kurde, zamknął oczy ;-;

Look mi się nie zbyt podoba, te buty :VV. Kosztuje on 1650 sc & 5 dmd a także jest dla sripów, pff.


Ocena look'ów stworzonych przez MSP:  8/20...

Animacje:


Fjem, mam brzydgą Movie >_<. Mi animacje się podobają. Wszystkie prócz tej ze schodami są w kategorii Miłość & Emocje, a tamta z Pozy. Som Gut, ta vip za 750 jest boskaa <3.

Ocena animacji: 10/10 :*

Tła:


Wow <3. Śliczne soo <3 Nic dodać nic ująć. Mi się bardzo podobają :*. Pierwsze tło kosztuje 450 sc i jest dla vip, a drugie kosztuje tyle samo i jest nie vip. Mi się bardzo podobają <3.

Ocena teł: 20/20 <3.

I na koniec rzeczy:


Hmm, chciałabym się do czegoś przyczepić ale nie mam do czego. O! Już wiem! Fontanna za 3000 sc? CZY MODZI OSZALELI? :O. Dobra, a tak to NAWET spoko XD.

Ocena rzeczyyy: Niech będzie 17/20.

-------------------------------------

Łączna ocena konkursu: 94/120 - Tak, wiem na pewno źle policzyłam :P matma to zuoo.
Bardzo dobry wynik!

no więc to już na tyle
Taki dupny post :P
#Bye :*
P.S: Gdyby MSP mi się nie zwaliło post by był już o 10:30 XDD












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)