piątek, 27 lutego 2015

Oceniamy tła #1

Witam!
Z tej strony Zoozzool.
Dziś zaczynam pisać serię 'Oceniamy tła'.
Dobra, to przechodzę do rzeczy!
 Cena przyzwoita ^^. Bez pakietu VIP. W sumie mi się podoba, ale nie wiem zbytnio czy się przyda do jakiegoś filmu. Ja to oceniam 8/10.
Według mnie mogłaby być tu jeszcze jakaś rzeczka, czy staw...
Cena świetna! Pakiet vip, niestety jest potrzebny. Według mnie, można by było zrobić tu noc i świecące lampy dookoła paparazzi. Oceniam to 9/10.
Tło świetne! Nic dodać, nic ująć! Jest idealne do filmów. Jedyne co mogę powiedzieć, to to, że jest tu trochę za dużo różu. Ocena jest dla mnie jasna, 10/10.

Co sądzicie o tej serii? Piszcie w komentarzach! Bardzo mi zależy na Waszej ocenie.
`Zoozzool


 
 

2 komentarze:

  1. Seria fajna, czekam na kolejną część.
    Tylko proszę, oceń ich więcej.
    Napisałam "ich", bo nie wiem jak odmienić "tła" w liczbie mnogiej. xD
    Jaki nieogar ze mnie...

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)