czwartek, 19 lutego 2015

Informacja + Inne Serwery #1

Cześć. ♥

To znowu ja.

Tym razem wpadłam na pomysł na nową serię, ale...
Nie wiem, czy się Wam spodoba.
Jak się nie spodoba, to nie będę kontynuowała tej serii.

W tej serii (powtarzam się, słownika synonimów do ręki!)  będę pokazywała Wam wszystko z listy Top innych serwerów...
Wiem, co sobie myślicie
,,Nuda..."
,,Lel"
,,OMG!"
,,Ona chce nas zanudzić?"

Dobra, po prostu ostatnio straciłam wenę, może mam zbyt dużo nauki, a może jestem zbyt leniwa...

Ok, przejdźmy do tematu, a nie rozczulajmy się nade mną.

MovieStar:
                     
                                         

Nazwa: Ishacool
Level: 79
Sc: 75, 362, 348

A to jej biografia:

               

Em... Jak na jej level itd. to nie zachwyca...
Nic tu nie zrobiła, ale dodała linka na bloga, a tak przy okazji, to...
IM NIE KRATKUJE ,,BLOGSPOT.COM", A NAM TAK!!!

Tutaj screen z jej bloga (uwaga! Na screenie nie widać, ale nagłówek jest ruchomy):

                                                         


Ok, skończmy już o ishacool i przejdźmy do Filmów.

Filmy:

                                                          


Autor: RotiKhaase
Nazwa: Hunted 17 > Patr 18*Out NOW {SERIES 2}
Liczba wyświetleń:  3067

Sc: 78802
Ocena: 4,5

Artbook:
                                                  

Autor: LizzieLeather
Nazwa: Google!
Love it ♥ : 31901
Fame: 302910
 
Przepraszam, ale tekstu nie będę tłumaczyć, bo trochę go jest.


Look:

                                                        

Autor: ishacool
Love it ♥ : 124
Liczba kupień: 19

Co tu dużo mówić?
Look trochę dziwny, ale bardzo fajny.
Podoba mi się.


Pokój:
                                                

Właściciel: ishacool
♥: 324597


Dobra, to tyle jeśli chodzi o tę część.
Piszcie czy (pewnie nie) się Wam podoba, czy mam kontynuować serię i jeśli tak to jaki serwer byście chcieli.

A teraz....

UWAGA! UWAGA!
INFORMACJA!

Ok, chodzi o to, że teraz piszę na trzech blogach. Mam też sporo nauki i chcę unormować trochę to kiedy i gdzie piszę. Po prostu inaczej się nie da.
Więc tak, będę pisała na blogu Aleksy co dwa dni, tak samo n blogu Shann, gdy pisze u Aleksy, to następnego dnia post dodaję u Shann.
Oczywiście jeśli, któregoś dnia będzie mniej postów na którymś blogu, to tam też jakiś dodam.
Na posty na moim blogu jakoś znajdę czas (i tak prawie nikt go nie czyta).
Oczywiście, gdy będę chora, będę miała wolne od szkoły czy coś, to napiszę na wszystkich blogach.
I może wreszcie ogarnę tę choler...  głupią autopublikację.

Ok, to do następnego posta.
Postaram się dziś napisać, ale raczej się nie wyrobię, bo mam wypracowanie z religii, tak z religii.

Pozdrawiam. ♥




                                                        


                                       

                                     

                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)