wtorek, 10 lutego 2015

Bardzo śmieszna i smutna sprawa + Funny looks #1

Dzieńdoberek! ♥

Pewna osoba poprosiła mnie o sprawdzenie poczty, ale to nie ważne. WAŻNE co w tej poczcie znalazłam:


What?! Przecież ja nie tworzyłam żadnej Marysi?! TEN kto tego GŁUPSTWA dokonał, niech nie myśli że na to kliknę. A teraz druga sprawa. 

Napisałam w poście te odpowiedzi na pytania, Oliwka abyś je przeczytała. Nie usunę tego posta ani nowego. Już trzeci raz mówisz, że odchodzisz, więc zdecyduj się w końcu i daj mi odpowiedź na dole. Nie mam ochoty słuchać ciągle "Odchodzę" a potem "Wracam". Czasem trzeba podjąć decyzję. 

Domi, przeczytałam twoją prezentację, jednak... no wiesz jak to wyglądało. Poszukuję już osoby, która umie robić screeny i nie popełnia dużo błędów. Jeżeli niedługo napiszesz do mnie notkę ze screenami, i z mniejszą ilością błędów to prawdopodobnie ciebie przyjmę. 

 Dzisiaj zaczynam pierwszą część "Funny looks". Zdradzam Wam już wszystkie tajemnice, które trzymałam do tej chwili. Będziecie wybierać postacie lub osoby, a ja będę tworzyła pod ich wzór look'i. Dziś ja sama wybrałam postać. Będzie to ulubiona postać wszystkich małych dziewczynek, domyśla się ktoś już?

BARBIE! 



Look może trochę nie przypominać tej o to barbie na górze, ale się starałam.


Koniec?
Na pewno?
Mogę dalej mówić?
Haha, pisać a nie mówić.
Piszę stylem Shannon! Coś nie tak!
Ja zgapiara.
Oj, no Shan, wybacz mi ten jeden raz. Proszę <3.

Look prześliczny moim zdaniem. Pasuje on do kategorii VIP. No tak myślę.
Korona? Jest. Naszyjnik? Jest. Sukienka? Jest.
Falowane włosy? Są. Buty? Są. No to co jeszcze do szczęścia potrzeba? Niczego. Tylko szóstki z przyrody. No dobra, teraz skład. Aż pięć rzeczy! (Głupawka na całego. Trwa już niech no policzę... cztery dni?!Coś nie tak)


I jeszcze jedna strona...


Będzie to Czysta magia! jeżeli ktoś to kupi. Ale co mam do tego? Nic. Jest spoko. Różoffy <3 pierwszy od końca! PAMIĘTAĆ!

Już jutro nowy motyw, och cieszycie się? ADA, pamiętasz że robisz Czwartkowe nowości? Tak! Ok.

A już niedługo... WALENTYNKI. (Gang słoniątko, pozdro Shan) Postaram się zrobić ładny wygląd. Może Wam się spodoba?

Aaaaa! Jeszcze jedno.
Piszcie w komentarzach swoje propozycje na kolejnego śmiesznego look'a.
Może ktoś wpisze Kapturka?
Będę wdzięczna.
Mam na niego pomysł.
Shan, wybacz mi <3 Kocham ten sposób pisania.

Coś jeszcze...? Chyba nie. Dobra, kończę!

Pozdrawiam,
Gorąco,
Serdecznie.

Dziewczyny, dziękuję za przebaczenie! Źle zrozumiałyście, a ja źle powiedziałam. Sorry.

Em,
kiedy logo?
teraz.


5 komentarzy:

  1. Słoniątka żądzom. B)
    Dopiero zobaczyłam, że tylko ja tak pisze. :o
    O jejku. XD
    A look no cudo po prostu, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że sprawdziłaś poczte to był mój pierwszy raz i tak myslałam że tak będzie
    ~/Doma13/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym martwić ;) Pamiętaj: chcieć to móc.

      Usuń
  3. Odchodzę Ola.Przecież już Ci o tym mówiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)