wtorek, 10 lutego 2015

Chyba się nie zrozumieliśmy...

Hej! 

 Po moim ostatnim poście było dużo komentarzy co do zaufania. Owszem, znam Milkę, Ilonę i Shannon dłużej niż inne redaktorki, z tym się zgodzę. Nie mówiłam tego do WSZYSTKICH DZIEWCZYN  tylko do Oliwki, bo ona się mnie o te rzeczy pytała. Przepraszam, może to tak wyglądało, ale nie to miałam na myśli. ... i znowu to ja zła. 

P-R-Z-E-P-R-A-S-Z-A-M! ŁZY MI LECĄ. PODAŁABYM WAM WSZYSTKIE MOJE DANE JAKIE CHCECIE! ROZPACZ NA MAKSA. BOŻE CO JA ZROBIŁAM... 

 Idę wypłakać się do poduszki. 

Pozdrawiam,


4 komentarze:

  1. Ola, przecież nic się nie stało... Nie płacz, bo ja się rozpłaczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej! Co to za smuty?!
    Uśmiech proszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksa wejdziesz na pocztę wp ją tam wyslalam próbna notke

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)