piątek, 27 lutego 2015

Powitanie!

Witam!
Jestem nową redaktorką na tym blogu. Mam nadzieję, że polubicie moje posty.
Na moviestarplanet gram równe dwa lata, a na moim obecnym koncie ponad 2 miesiące, według award.
Mój nick to Zoozzool. Przyjmę do znajomych każdego, dopóki nie osiągnę limitu.
Mam 17 level, prawie 18. Vip'a nigdy nie miałam.
Coś o mnie?
Mam na imię Kamila. 22 Maja, skończę 12 lat. Chodzę do piątej klasy.
Charakter mam zmienny, raz jestem miła i pomocna, a innym razem wredna i sadystyczna.
Jestem osobą odpowiedzialną, przynajmniej tak myślę, ponieważ zostałam wybrana na gospodarza klasy już dwa razy. W tym roku, również nim jestem.
Bloguję od czerwca.

Myślę, że to tyle ile powinniście o mnie wiedzieć.
Będę starała pisać się często.
`Zoozzool

9 komentarzy:

  1. Cześć. :)
    Na msp masz taki sam level jak ja i ja też nigdy nie miałam vip. xD

    Pozdro z gimbazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heja! ;D
    Muszę.. Zrobić Ci logo B))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada, kiedy Q&A?
      Bo czekam, żeby zrobić moje. ^^
      Jak chcesz, to mogę napisać Ci więcej pytań, ale nie gwarantuję, że będą one normalne...xD

      Usuń
  3. Ilongga, w niedzielę tak po 19. Swoje możesz robić kiedy chcesz :D

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)