poniedziałek, 23 lutego 2015

Jak zrobić dobry Spis Znajomych?

Cześć! 

Dzisiaj takie inne przywitanie. Na początek chcę pogratulować Olce i Rosie za dostanie się na bloga ^^ Na sam początek chcę wam przedstawić jakiś mały grafik ponieważ sama się gubię kiedy ma być jaki post i tak dalej :P

Poniedziałek: Jakiś Poradnik
Wtorek: Jakiś post. Nie żadna seria a jakieś przemyślenie czy cuś
Środa: Jak ktoś chcę może się zgłosić do Hot or Not, gdy będą minimum trzy zgłoszenia może zrobię serię *o*
Czwartek: Czwartkowe Nowości
Piątek: Top MovieStars
Sobota: Co słychać na forum?
Niedziela: I tutaj można dawać pomysły na serię w komentarzu.

Jak pewnie zauważyliście zrezygnowałam z Animacji z TOP. Prowadzenie tej serii nie sprawiało mi radości, a chyba o to tu chodzi.

Gdybym miała nadmiar czasu (emm) zawsze może się pojawić kilka postów w ciągu jednego dnia.
Wiem, że trochę tego dużo, ale postanowiłam wziąć dużo na siebie z racji iż mało kto pisze ze względu na naukę, której ja mam najmniej c:

Jak już może zauważyliście w poniedziałek jest "Jakiś Poradnik" Postanowiłam, że będę robiła to na przemian, raz poradnik o MSP, a w następny poniedziałek o dodawaniu czegoś na bloga i tak w kółko. Jeżeli ktoś chciałby prowadzić jakąś serię z tych, które wymieniłam wystarczy napisać :) Dzisiaj o tym jak zrobić Spis Znaj.

Można zrobić o tym film/artbook. Ja osobiście bardziej polecam artbook bo inni mogą pomyśleć, że chcecie zarobić przez spis znajomych, a tak przecież nikt nie musi dawać love it - wystarczy przeczytać. To zaczynajmy c:

Artbook'a chyba każdy umie zrobić więc zacznijmy już od robienia arta!

1. Dodajemy jakieś ciekawe tło


2. Dodajemy naszą Movie w jakiejś ciekawej pozycji.


3. Robimy ciekawy wstęp. Napiszmy "Spis Znajomych" ozdobną czcionką. Umieśćmy to w ciekawym miejscu.


4. Piszemy o co chodzi i dlaczego robimy Spis.

Trochę zmieniłam ułożenie Movie i napisu "Spis Znajomych" xd

Oczywiście to co tu napisałam to tylko przykład mi teraz nie ma prawa mulić *O* Nie dawno robiłam taki spis i mam 41 znajków, jesteł z siebie dumna bo miałam ich 568 na 190.. Możemy też dodać jakąś muzyczkę itd. Spis robiłam na szybko więc nie jest doskonały, na koniec takie screeny spisów dobrych, a robionych, bo im "nie obejrzeli filmusia"


Bo jej filmy mają po 40 wyświetleń? Bo jej artbooki nie są w top? Sorry, ale ja się cieszę nawet z 10 wyświetleń przy filmie.. 

Ehh, nie mogłam znaleźć żadnego NORMALNEGO spisu znajomych, w każdym było "bo moje filmy mają po 20/30/40 wyświetleń" My gutt dopiero mi się przypomniało, zapomniałam dodać w moim spisie do kiedy będzie trwać, ale wy o tym nie zapomnijcie! :D

Pozdrawiam :)
~Ada
Na tym komputerze mam tylko to logo :/










3 komentarze:

  1. Zgłaszam się do hot or not. ^^

    Hm... Seria?
    Może...
    Już wiem!
    Albo nie...jednak nie, ale pomyślę.
    Może Q&A? xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do Hot Or Not :)
    nick na MMSP: Keyleen
    Weź aktualnego, najnowszego looka.
    ~Mjenta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilona, wątpie, że ktoś będzie mi zadawał pytanie, ale spróbuję xdd.

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)