poniedziałek, 9 lutego 2015

Tajemnice starego MSP #1 - Ogólne informacje, pokolenia o podpokolenia.

Wiotojcie rodacy! ^^
W dzisiejszym poście zaczynamy pierwszą część serii "Tajemnice starego MSP". (Haha, słucham dodatkowo na blogu "Skyfall" :)). Wczoraj poczytałam na różnych blogach i na Wikipedii MSP, żeby zdobyć jeszcze wię (SKYFALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ekhem...) cej informacji, by post był ciekawszy i bardziej przydatny :) W ogóle, czas zaczynać, bo znów robi mi się smutno, jak to ze mną bywa. Tak, pesymistka, niestety. I niestety nie umiem przestać nią być. Robię różne ćwiczenia z netu, żeby stać realistką bądź optymistką, ale to mi mało pomaga :/ Po prostu taka jestem i tyle :c Może ktoś zna jakieś pomocne ćwiczenia, żeby mi pomóc się z tego wykaraskać? Jej, zeszłam z tematu...

Co to tak właściwie jest Stare MSP?
To tak jakby prototyp rozwijający się, żeby stworzyć dobrze chodzącą grę, taką jak mamy teraz. Stare MSP to przede wszystkim stary i dopiero zrobiony wygląd. Tym wyróżniało się MSP, bo było inne. Nie było tam czegoś takiego jak "unikaty". Dla tamtych użytkowników, były to po prostu normalne ubrania. Nie czuli jakiejś 'wielkości', że je posiadają.
Podobno na Starym MSP ludzie byli milsi. Jak ja to rozumiem? Nie mogę na to tak dokładnie odpowiedzieć, ponieważ nie grałam długo na Starym MSP. Może to i dlatego, że nie było jeszcze 10 sekundowych filmików i gra tam była uczciwsza? Użytkownicy nie ścigali się, jakby mieli wygrać życie. Dla nich to po prostu była gra dla przyjemności i tyle. Większość także sobie pomagała, bo były wtedy tylko filmy i jakoś można było żyć.
Ludzi mało wtedy interesował level. Dla nich bardziej liczyła się wzajemna pomoc. Ech, dlaczego to musiało się skończyć? ;_;

Teraz takie małe informacje o założeniu MSP:
MSP powstało w 2009r. (Oczywiście duńskie). A na ten pomysł wpadł Claus Lykke Jensen. To on jest głównym dyrektorem firmy MovieStarPlanet. Tego samego roku, został przeprowadzony test w którym udział mieli wszyscy duńscy testerzy. Wtedy właśnie powstało konto Claus, które wygląda tak (zdjęcie z Wikipedii MSP, ponieważ teraz już go nie ma lub nie da się go wyszukać):
Polskie MSP powstało dopiero w 2011r! Pierwszą MovieStar, która osiągnęła 20 level (kiedyś najwyższy), była AnanaseQ, dawna Uluniunia.

Na MSP wykształciło się kilka pokoleń. Pierwsze, najstarsze pokolenie to "Stare Pokolenie".
W Starym Pokoleniu znajdują się tylko osoby, które stworzyły konto przed powstaniem 10 sek. Użytkownicy z tego pokolenia widzieli najwięcej, jak MSP przeżywało wiele różnych zmian, jak wycofywano stare, zrobione starą grafiką ubrania, jak usunięto roślinki...
Lata pokolenia: styczeń 2011r. - 17 września 2011r.

Następne pokolenie to "Pokolenie 10 sek",
To pokolenie, powstało już po założeniu 10 sek. Nie widziało ono gry poza "sekami". Również ma sporą wiedzę o MSP, ale nie wie, jak gra wyglądała przed 10 sekundowymi filmikami. Pokolenie, jest bardzo z nimi związane.
Lata pokolenia: 18 wrzesień 2011r. - grudzień 2012r.

Kolejne pokolenie "Intensive MSP".
Pokolenie to utworzyło się w 2013r. i wszystkie MovieStar, które założyły konta właśnie w tym roku, należą do pokolenia "rozwoju". Jest ono dość pochopne i zależy mu tylko na poziomie. O MSP wie malutko, jedynie swoją wiedzę ma ze starych, zachowanych screenów. Gracze z tego pokolenia przechodzą kryzys i zaczynają uzależniać się od MSP.
Lata pokolenia: Cały 2013r.

Jedziemy dalej, czyli "Pokolenie Prościzny".
Pokolenie to, powstało przez między innymi, moderatorów. Jest ono z 2014r., czyli tego roku, w którym moderatorzy dodali 100 leveli i nowsze, coraz szybsze zarabianie fame. MS z tego pokolenia bardzo łatwo i szybko wbijają poziomy, przez coraz to lepsze sposoby.
Lata pokolenia: Cały 2014r.

Przedostatnie pokolenie to... EJ, PATRZCIE! Piszę sobie tego posta, a tu mi wyskakuje takie coś na MSP:
(O czekajcie, czytam posta Ilony...)
A może to ta aktualizacja? :x
Ej... Ok, klikam "Tak" XDDD
................................................................................. Pff, nic się nie zmieniło .-.

Przedostatnie pokolenie to "Pokolenie filmowe".
Pokolenie zostało założone w 2015r. Osoby, które założyły konta w 2015r., chcą być sławne i by ich filmy były w TOP. Przez to, we wszystkich możliwych miejscach się reklamują. Próbują jednak nie być samolubami.
Lata pokolenia: Od 2015r.

No i ostatnie pokolenie to "Pokolenie oldschool'u".
W tym pokoleniu prawdopodobnie może być każdy. Dlaczego? Dlatego, że osoby, którym bardzo podobało się Stare MSP i którzy są nic zafascynowani, mogą do niego dołączyć. MovieStar w nim, chcą, żeby stare MSP wróciło, żeby wróciły unikaty itp.

No to jeszcze czas na "Podpokolenia".
"Pokolenie Pomiędzy".
Tam są osoby, które stworzyło konto, sprzed powstaniem Polskiego MSP, czyli np. na duńskim MSP.

"Pokolenie buntu",
Powstało wtedy, gdy zaczęła się "faza różu". Tak, to wtedy, kiedy zmieniona ekran gry z takiego (zdjęcie nie jest moje):
Na taki:
Ok, to koniec pierwszej części serii :)
Piszcie w komentarzach, czy Wam się podoba, czy mam ją dalej prowadzić itd. :3

Pozdrawiam,












7 komentarzy:

  1. Ja na MSP jestem od lipca 2011 :c. Pamiętam te chwile :c. Wgl byłam wtedy taka niekumata jak wygląd ekranu logowania się zmieniał to ja takie "ale tiak ni było :c" Byłam głupią 6-latką, hehehehehe. ;V

    OdpowiedzUsuń
  2. Milka, ja jestem optymistką może popiszesz ze mną? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy i pomocny post. czekam na kolejną część...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem pokolenie pomiędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja gram od ok. 2015 ale potem 2 lata nie grałam :c nwm czm ale potem w pod koniec 2016r. gdzieś w październiku zaczęłam znowu grać i ta gra bardzo mnie wciągnęła lecz niestety coś sie stało!!! Nwm co ale nie moge włączyć tej gry! a zbierałam aktywność już miałam jakieś 15/16 dni kiedy niechciało sie włączyć logowanie do msp!!! to okropne!!! wiesz coś może co sie mogło stać? prosze napisz...

    OdpowiedzUsuń
  6. SUUPER! PROWADŹ DALEJ! ;D TROCHE Z TWOICH INFO SKORZYSTAŁAM OBEJRZYSZ FILM? Trixi889 ;D

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)