czwartek, 12 lutego 2015

Śmieszne Animacje #1

Cześć. ♥

Dzisiaj post początkujący nową serię ,,Śmieszne Animacje".
Tsa... Wiem, nazwa beznadziejna. Nie miałam pomysłu.

Ok, w tej serii będę pokazywała animacje, które moim zdaniem wyglądają śmiesznie, dziwnie lub po prostu głupio.
Mam nadzieję, że seria się spodoba.
Podobna jest trochę do serii Ady, ale postaram nie brać animek z top, a Ada się zgodziła.


Sidefall
                                                           

Animacja na pierwszy rzut oka przedstawia naszą ms, która wygląda dziwnie...
Jakby pilnie musiała do toalety...?
Ale ja mam skojarzenia...szkoda gadać.
Dopiero po chwili możemy się zorientować, o co chodzi, czyli dopiero, gdy ms się przewróci, tylko wtedy też to wygląda dziwnie...
Znajduje się w kategorii ,,Walka".



Cactus Pain



Tak, kto normalny siada na kaktusie?
Potem jeszcze nasza ms ma wbity kolec w ****. xD
Jeszcze ręce na biodra, nogi szeroko i ćwiczymy!
Oczywiście z kolcem w ****.
Kategoria ,,Dzikie i Zwariowane"





Pop Jumper




Na pierwszy rzut oka jest ok.
Animacja wygląda normalnie, ale gdy ją włączymy w ruchu, wygląda naprawdę śmiesznie.
Kategoria ,,Aktorstwo i Taniec".




Festival Dragon



Hehe... Fajna animka.
Jeszcze to przebranie. :P
Animka jest trochę śmieszna, ale fajna.
Kategoria ,,Dzikie i Zwariowane"




Frying Pan



,,Jak Cię zaraz trzasnę tą patelnią!" xD
Animka fajne, prawda?
Zrobić tylko ,,wkurzoną" twarz i proszę!
Kategoria: ,,Dzikie i Zwariowane"

Ok, to Tyle w tym poście.

Piszcie (TYLKO SZCZERZE!), czy seria się podoba i czy mam ją kontynuować.
Może ktoś ma pomysł na tytuł serii.

I czekam na loga od Milki i Amye. ♥
Pozdrawiam. ♥

                                                                     

1 komentarz:

  1. Seria bardzo fajna :33
    Mam animkę z kaktusem XD
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)