wtorek, 24 lutego 2015

Adżi sposób na modę.


Hejq!

Po tytule już wiecie kto piszę. Mam dużo czasu więc piszę drugiego posta mianowicie Adżi sposób na modę. O co tu chodzi? Biorę przypadkową bluzkę i buty, a do tego robię look. Warunek jest jeden, mogę użyć tylko dwóch kolorów. To zaczynamy B))

Zamykam oczy i losuję, losujęę.


Huh, bluzka przed pępek i creepsy, zabieram się do roboty *o*
Teraz będzie takie porównanie czasu ile siedziałam nad lookiem c:

<-- Zaczęłam robić look
<-- Skończyłam looka
(Tak wiem, teraz jest już 20, ale musiałam zrobić przerweł >_<)

Czekajcie, czekajcie, skończyłam looka?! Tak! Teraz go zobaczycie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gdy zjedziecie TROCHĘ na dół
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Coś czuję, że to jeszcze niżej ;/
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hah xd Dobra, nie wiem po co to robiłam
Teraz look!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dobra, Ada ogar XD

Oto Loczek ^,^

Heh, nie wyszedł jak chciałam. Mi się średnio podoba, jakby komuś się jednak bardziej spodobał mogłabym podać skład i kolory, ale to najwyżej z edytuje posta *o* Czarne włosy z "pobłyskiem" bardzo mi się podobają. Musiałam ten wianek <33. Różowa bluzka i spódnica. Czarno-pastelowo-rożowe
creepsy i czarny krzyż. Look jest dla nie vip i kosztuje 2275.

Jutro widzimy się w Hot or Not! Zgłosiły się już dwie osoby, może trzecia? XD.
Pozdrawiam
~Adqss
Lipna ta końcówka, wiem

A TAK WGL PRZYPOMINAM O PYTANIACH DO Q&A XD



5 komentarzy:

  1. Jak się nie zgłosiłam do Hot or Not, to się zgłaszam. xD

    A pytań zadam dużo....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się do HoN nie zgłaszałam, to chętnie c;
    Nick: stylówkalol=]
    Look jest ładny, chociaż ja zmieniłabym kolor sukienki na czarny, a ten "pasek" przy niej na różowy. Włosy zamieniłabym, które nie mają tego świecącego na głowie.

    Madiee

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też look nie zbyt się podoba, ale już nie miałam czasu na poprawki :\

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do HOT or NOT (po co ta cała nazwa)
    ~nati65671

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)