środa, 11 lutego 2015

Animacje z Top #1

Hi!
Tutaj Ada. Wreszcie mam jakieś przywitanie c: Hyhyhy. Dzisiaj, teraz, W tym momencie, zabrałam się do serii "Animacje z Top" Będzie to polegać na ocenianiu animacji z top, a potem "uporządkowywanie" je według mojej "punktacji".

To jak?
Pierwsza animacja! C:


Hehe, pierwszy post, w którym screeny robię narzędziem wycinanym c:
Animacja nosi nazwę "Internet Day". Zakupiło ją 291 osób. Pewnie ze względu na cenę - 100 starcoins. Kategoria - Aktorstwo & Taniec. Przedstawia ona naszą Movie, która mówi "Let's create a hetter internet together!" co oznacza "Stwórzmy lepszą internecie razem!" Ekhem, chyba powinno być "Stwórzmy razem lepszy internet!" Ale co tam, ffujek gugle wie lepiej. Nie przepadam za takimi animacjami, 6/10.


Nazywa się "Show Love". Zakupiło ją 216 osób, a kosztuje ona 200 sc. Tak samo jak z animacją "Internet Day" pewnie zakupiono ją ze względu na tą piękną cenę :*. Kategoria - Miłość & Emocje. Na niej nasza Movie mówi "Show some" co według tłumacza oznacza "Pokaż/Pokazać niektóre!" Em.. Trochę dziwne. Nie lubię animacji, gdzie MovieStars coś mówią. 4/10. :F


Nosi nazwę "Wave Dancing". Zakupiło ją 162 osób. Ach, ta cena, 250 starcoins ^~^. Przedstawia ona MovieStar, która tańczy. Kategoria to Aktorstwo & Taniec. Emc, i co tu o niej napisać? NICZ :V 5/10


Jej nazwa to "Magic Pose". Kosztuje 450 starcoins, a zakupiło ją 149 osób. Na niej nasza Movie ma taki jak to emmm "PYŁEK", który ten tegest rękami nooo.. Nie wiem XD. Kategoria to Pozy. 10/10.


"Smart Selfie" Kosztuje 700 sc a zakupiło ją 120 osób, według mnie jest nawet fajna. Przedstawia ona naszą Movie na ekranie IPhona. AJFONY PRZEJMO CAŁY ŚFIAAAAT. Kategoria - Pozy 10/10


Mój ranking:
1. "Magic Pose" & "Smart Selfie"
2. "Wave Dancing"
3. "Internet Day" & "Show Love"



No i chyba już kończymy.
ALE TYLKO CHYBA!
Bo jak nie chyba...
TO CHYBA! 
Dobra, koniec.
Papatsy :*










5 komentarzy:

  1. Ciekawy post ;)
    Ja taką samą serię prowadzę na blogu Emily c:
    Nie, nie piszę, że małpujesz, bo wiem, że tak nie jest :) Tylko Cię informuję, żebyś Ty tak samo o mnie nie pomyślala, jak będę robić tę serię na blogu Emily.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Nie wiedziałam o.O? Jak chcesz mogę ją przerwać :F

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) Milka, a ja na blogu Emily takiej nie widziałam *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pisałam ją w grudniu :)
      Zobacz sobie w archiwum ;)

      Usuń

Radzę się zastanowić... ;)