niedziela, 8 lutego 2015

Powitanie c:

Witojcie ludy c:!
Kim ja jestem? Skąd się tu wzięłam? Mam na imię Ada i mam prawie 10 lat.. Taq, wiem jestem młodziutka, bardzo młodziutka. Jestem ciemną blondynką i ma zielono-niebiesko-brązowe oczy, takie dziffne. Mam młodszą siostrę (4 lata) i starszego brata (16 lat). Do 16 lutego mam ferie więc spodziewajcie się wielu postów z mojej strony. Uwielbiam czytać i pisać! Generalnie nie mam ulubionego piosenkarza/piosenkarki, gdyż słucham wszystkiego co wpadnie w ucho. Chodzę do III klasy szkoły podstawowej. Od 2 lat gram na gitarze. Przygodę z blogowaniem zaczęłam pod koniec roku 2013. Pisałam na dość popularnym blogu, ale niestety musiał zostać on usunięty. 16 stycznia tego roku założyłam swojego bloga. Na MSP zwę się Adrianna2005 - Wiem, bardzo twórczy nick.. Ale co innego mogła wymyśleć 6-latka...? :V. Proxy kto się domyślił od którego roku jestem na MSP, taaak 2011, a dokładnie lipiec 2011. Mam 12 lvl z 55 tysiącami do następnego, gdyż miałam długą przerwę :p Chyba to co powinniście o mnie wiedzieć to już wiecie. 
Serie, które mam zamiar prowadzić to:

Poradniki - To bardziej nie seria, a kilka poradników c:
Czwartkowe Nowości - Pokazywanie Czwartkowego Konqa
Look na ślepo *-* - Seria w której losuję jedną rzecz i robię do niej looka :D
Myślę, że na początek trzy serie wystarczą :)

Takie krótkie to przywitanie, ale nie wiem co jeszcze mogę o sobie napisać xd
Pozdrawiam 
Zrobi ktuś logo? B) xd


1 komentarz:

Radzę się zastanowić... ;)