poniedziałek, 23 lutego 2015

Wyniki konkursu na redaktora

Dzieńdoberek♥ 

 No i może nie aż taki dobry. Już tak bardziej zastanawiam się nad usunięciem bloga, bo prawie nikt nie pisze i muszę podziękować Adzie, że podtrzymuje tego bloga♥. Wiem, mamy swoje sprawy, dobra rozumiem. 

Em, wyniki? Zgłosiły się dwie osoby. Wiedziałam! 

Postanowiłam, że przyjmę obie osoby (były trzy, ale zgłoszenie anulowano). No więc tak, zaprosiłam już Oliwkę i Rosie. Od razu przyjęte jesteście na stałe :). Gratuluję i życzę miłego pisania. 


Jejku, jaki długi ten post ^^ (sarkazm), ale mam dla was informację.

 Otóż postaram pisać się na przynajmniej dwóch blogach dziennie. Mam ich cztery, więc co dwa dni byłby post. 

  Nie poddam się, jeżeli nikt nie chce tu pisać, to sama będę się starała pisać. Trochę mi tylko smutno z jednego powodu, ale to niestety często się zdarza :).



Jejku, jaki fajny post!


Pozdrawiam♥


6 komentarzy:

  1. Aleksa, ja naprawdę nie mogę. Przecież sama widzisz, że nie wyrabiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym doskonale Kasiu, spokojnie! Piszemy w wolnych chwilach, nigdy na przymus!

      Usuń
  2. Adżi ma prawie codziennie lekcje do 15.05 ale co tam :D xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksa, przepraszam, ale nie wyrabiam...

    Wracam do domu w godzinach 15:00-17:00.
    Mam dużo nauki, poprawiam oceny, bo chcę mieć fzerwony pasek na koniec roku...
    Nie, to mnie nie usprawiedliwia, wiedziałam, że będę musiała poświęcić czas.

    Przepraszam Aleksik (mogę tak do Ciebie mówić?).
    Ogarnę się i wszystko nadrobię, a jak nie to...
    To zrezygnuję z blogowania.

    Przepraszam. :c

    Smutna jestem :c

    ~ ! Donata !
    ~ < Karmelove >

    OdpowiedzUsuń
  4. O nieeeee....
    Nie zdązylam wyslac posta, debil ze mn>.<

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)