środa, 18 lutego 2015

Konkursy Użytkowników + 1 sprawa i 2 sprawa

Cześć. ♥

Może zacznę od drugiej, dobra pierwszej sprawy.

Alekso, chwała Ci za tą "niespodziankę".
Dziękuję. ♥

Ok, to teraz druga sprawa.
Fajnie, że będzie nowa redaktorka na blogu, ale...
Alekso, wiesz czemu nie pisałam.
Przykro mi, że chcesz usunąć blog, przecież ja będę pisała częściej (inne redaktorki pewnie też), więcej w weekendy, ale jak ogarnę autopublikację, to posty będą regularnie.
Smutek. :c
Alekso, obiecaj, że nie usuniesz bloga, bo potnę Cię łyżeczką!


Dobra, a teraz przejdźmy już do części pt.,,Konkursy Użytkowników".
A o co w tym chodzi?
Użytkownicy msp organizują sami wiele konkursów, na forum, w filmach, artbookach, ja przedstawię tutaj kilka z nich.
Będę je też oceniać.
Oczywiście, zakładam, że nagrody naprawdę będą (ale w większości pewnie to tylko zdobywanie fame).

Mam nadzieję, że post się spodoba. Jest trochę nietypowy, ale...nudny.

                 
Pierwszy konkurs:


Konkurs jest z pierwszej strony w Top Artach.
Jak dla mnie małe szanse na wygraną, a nagrody raczej nie są zadowalające.
Konkurs taki sobie.
Moja ocena: 2,5/5



                                                                     
   Pomysł na konkurs znany.
Tylko jeśli naprawdę daje prezenty, to będzie musiała się namęczyć.
Szanse na wygraną jakieś są.
Ocena: 4/5


                                                                                   


Szczerze? Ti zwykłe wyłudzanie lovków.
Przepraszam bardzo, ale kiedy będzie ostatni lovek?
Przecież tak naprawdę każde love it jest ostatnie dopóki nie będzie kolejnych.
A patrząc na to inaczej, to końca nigdy nie będzie!
Ocena: 0/5


W tym poście to już wszystko, ale zaraz kolejny post.
Pozdrawiam. ♥



                                                            


2 komentarze:

  1. Kochana Iluś.
    Posy nie jest nudny<3
    Wręcz zapindzisty (to takie słowo istnieje?).
    Mi też przykro...

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się.no obiecuję <3 przecież jak ja bym mogła?

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)