niedziela, 8 lutego 2015

A któż to pisze?

Cześć. ♥

Jestem tutaj nową redaktorką, bardzo się z tego cieszę.
Więc może coś o mnie?
Ale szczerze? Nie jestem dobra w pisaniu postów powitalnych, więc jeżeli masz słabą psychikę lub nie lubisz czytać, opuść ten post.

Mam na imię Ilona.
Jestem 13-latką, czyli chodzę do gimnazjum.
Post będą pojawiały się regularnie, ale będą dość późno, bo około 16:00.
Lubię pisać opowiadania, czytać, blogować, grać w msp itd.
I uwaga! Zaskoczenie! Jestem wielką fanką skoków narciarskich!
Pół godziny temu skończyłam oglądać jedne zawody. xD
Po co ja to piszę?

Dobra, na msp mam 17 level.
Gram od 9 miesięcy, ale wcześniej miałam 2 inne konta.

Gram również w TFM, jeśli ktoś chciałby wiedzieć.

Jeśli chodzi o serie jakie bym prowadziła, to chwilowo jeszcze nie ma tego ustalonego.
Prawdopodobnie będą różne wywiady.
Jeśli Aleksa by się zgodziła, to mogłabym czasem pisac coś o tfm, ale jeśli nie, to rozumiem, przecież to blog o msp!

Dobra, tyle, bo Was zanudzę pierwszym postem.

Pozdrawiam. ♥


                                               
Ktoś jest chętny zrobić mi logo? Jak widzimy to jest beznadziejne.

7 komentarzy:

  1. Możesz pisać o tfm, ale raz na tydzień... ok? i wtedy odznaczać posty (TFM) ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaaaj <3 JA CI ZROBIĘ LOGO! MUAHAHAHAHA :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaaaj <3 JA CI ZROBIĘ LOGO! MUAHAHAHAHA :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonka <33333333
    Ja też zrobiem Ci logos c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilona! c:
    Zrobię ci logo, to #ocywiścieocywiste

    OdpowiedzUsuń
  6. xD Do każdego posta będę miała inne logo! Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)