środa, 18 lutego 2015

Co słychać na forum? #1

Hejoszki!
Tutaj Adqs. Na wstęp przepraszam za brak postów, ale problemy zdrowotne, koniec ferii, no wiecie ;(. Dzisiaj postaram się napisać dwa posty. Dobra, przejdźmy do posta. Ciekawe co nowego na forum.. Dzisiaj przedstawię wam trzy tematy. To zaczynamy B))


"Strój jednorożca"


Po przeczytaniu pierwszy raz można mieć takie "WUT?" ale kilku sekundach to mija xDD.
Chodzi tu o to, że dziewczyna szuka osoby ze strojem jednorożca. Hm, ok. Temat uznaję za zbędny. Przecież może napisać w statusie / do znajomych :p.

"Deszcz prezentów"


Gra polegająca na dawaniu prezentów osobie wyżej. Może być to gra, w której wszyscy dają sobie prezenty i jest tak fajnie, a może być to również gierka, w której ktoś daje prezent osobie wyżej za 500 sc, a dostaje bluzkę za 1 sc. Widzicie różnice? Dla mnie również jest to zbędny temat. Takie zabawy są trochę chore, osoby tworzące takie tematy myślą tylko o prezentach..

"Mam 18000 sc"


Szczerze? Bujdy na resorach. Gdyby ktoś miał tyle sc, albo by je zachował dla siebie, albo 5% jak ktoś jest miły zrobiłby konkurs, a nie "Napisz M O V I E S T A R żeby ci nikt nie przerwał" dla mnie takie tematy są bez sensu i powinny być usuwane, a wy? Co o tym myślicie? :p.

To tyle w tym poście, taki dupny, za jakąś godzinkę może pojawi się nowy post (:
Pozdrawiam (:
Ktuś chętny zrobić logo? (:












2 komentarze:

  1. Hehe... Post wcale nie jest dupny.
    A jeśli chodzi o ostatni temat, to...ja kiedyś też taki zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie tematy są częste, do niektórych nie mam nic przeciwko. Chodzi mi jedynie o przykład tu podany :)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)