piątek, 20 lutego 2015

"Because it is always worth to be themselves" - #Luk.

Hejoszki <3
Tutaj wiecie kto, a jak nie to na dół 8)).

Ci co czytają bloga Shann wiedzo, że wygrałam 3 prezenty z listy w loterii Aleksy, z tych prezentów powstały dwa looki, ale teraz przedstawię tylko jeden - "Because it is always worth to be themselves" czyli "Bo zawsze warto być sobą" Dobra, bez gadania! Przejdźmy do looka!


Look mi się dalej podoba, składa się z blond włosów, serduszka na policzek, ogrodniczek w kolorze jaskrawo-niebieskim czy jaskrawo-miętowym, oraz trampek w tym samym kolorze. Jest on świetny na każdą okazję, myślę, że jest wygodny, ale tylko myślę bo Movie nie umieją mówić ;p.
Skład looka -


Jest dla nie vip i kosztuję 1725 sc. Według mnie jest tani i ładny :*

Kolorystyka oryginału -


Pierwsza wersja kolorystyczna:



Wow! Bardzo mi się podoba. Tutaj mamy brunetkę w ciemnym różu, ślicznie prawda? ^^

Paleta do pierwszej wersji:


Druga (Wcześniej napisałam "Sruga") wersja kolorystyczna:


Mrr, tu już są białe włosy i zielony kostium. Mi się takie połączenie podoba B))

Paleta kolorków drugiej wersji:


Trzecia wersja kolorystyczna:


Co tu ukrywać - nie wyszło. Mimo to NAWET mi się podoba, ale i tak oryginał i pierwsza wersja naj 8))

Paletqqa:




Dobra, to na tyle w tym lipnym poście.
Papatqy <3

Nadal mi się bardzo podoba to logo *-*














5 komentarzy:

  1. Śliczny, piękny (czemu chciałam napisać pęczny? ;-;) luczenz.
    Super post,
    to
    nie
    lipa,
    ratunek
    całego
    dupnego
    świata,
    poleca,
    Magda
    Gessler.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj nooo, ja byłam Magdo Gessler XDD, dzięki za miły kom (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojo, nje fjeciałam :c
    Psepasam.
    Poleca
    Justyna
    Berbeć
    Nie
    Ma
    Takiej
    Chyba
    Osoby
    Ale
    Ok
    Byle
    Nie
    Kopiować
    Madzi
    Ges

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Wasza rozmowa w komentarzach mnie rozwala...Justyna Berbeć, Magda Gesler....xD

    A look śliczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćsi Ilonka ty nic nie widziałaś! Dzienggi za miły komegg ^·^

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)