piątek, 27 lutego 2015

Loga na zamówienie - Zapowiedź serii

Witam!
Z tej strony Zozol.
Postanowiłam zrobić serię ' Loga na zamówienie '.
Chyba wszyscy wiedzą na czym polega.

MOJE WARUNKI:
1. Zaproś mnie do przyjaciół.
2. Napisz w komentarzu swój nick, styl loga i napis, lub zdaj się na mnie.

To tyle o co Was proszę.

 A teraz logo dla Ilony (! Donaty !).
Nie wiedziałam w jakim stylu mogę zrobić dla Ciebie logo, ale w końcu się zdecydowałam.
 Myślę, że wyszło mi dobrze. Nie umiem robić jakichś 'perfekcyjnych' , ale chyba może być, nie? Jeszcze tekst ' Przywiązanie jest ograniczeniem samego siebie', został skopiowany od Itachi'ego Uchihy - mojej ukochanej postaci z anime♥
Zrobiłam dwa loga.
:* Tekst od Deidary... Myślę, że jest dobrze. Bardzo podobają mi się napisy i na ogół to całe logo.
Mam nadzieję, że Ilonie też się spodobają :)

Dobra, to zgłaszajcie się po loga! :3
`Zoo

4 komentarze:

  1. Loga piękne!
    Nie wiem, które lepsze!
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę logo!
    Nick: Keyleen
    ~key

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz mi logo?
    Mój nick to Adrianna2005 i zaprosiłam Cię (:

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być mroczne, z napisem "Adaqs ❤" i jakimś cytatem? ;)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)