sobota, 14 lutego 2015

Nowa możliwość + nie dajcie się nabrać - TFM

Cześć. ♥

Dziś nadeszła kolej na post o Tfm.
Jakby ktoś nie wiedział (wątpię w to), to taka gra, chodzi się myszką i zbiera ser, prezenty itd. Ale są też pokoje, gdzie są zabawy typu Top Model, szkoła.

Dziś post dla graczy tfm.
Czyli najpierw o nowej możliwości.

                                                       

Teraz w naszej grze możemy dawać komuś prezenty!
Kiedyś mogliśmy się tylko wymieniać.
Ale nasz entuzjazm spada, bo o ile dobrze widzę, możemy kupić prezent za truskawki, a za ser nie.


Pierwszy temat tak na szybko, a teraz dalsza część posta.

NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!

Niektórzy (nie wiadomo czemu) chodzą po roomach i mówią, ze gdzieś o tej godzinie, będzie nowy event, darmowe prezenty, ser i truskawki, ale...
TO NIE PRAWDA!

Ja niedawno przyszłam sobie pograć na dość popularny room, który lubię, vanilla1.
Zazwyczaj jest tam około 40 czasem 50 myszek.
I co?!
Ktoś rozgłosił o fałszywym evencie i wbiło 2o0 osób!
Lagowało wszystko.
Jakiś moderator nawet pisał, że nie ma eventu, ale nie docierało.
A ja (zresztą jak inni, którzy przyszli normalnie pograć) pisałam, że nie ma żadnego eventu i oczywiście napisał 3 razy i ...nie mogłam pisać przez godzinę za spamowanie...Tak...

A tutaj screen, gdy dobiło 200:

                                                       

Tutaj nie wygląda to tragicznie, bo większość myszek już "dedła" (skusiła, zwaliła itp.).
Na górze jest licznik myszek.
I nie patrzcie na mój login, bo długa historia jest jego pochodzenia, a on jest beznadziejny!
Zobaczcie na forum, wszyscy piszą, że nie ma eventu.

Moderatorzy się wkurzyli i na kilka dni zamknęli ten room.

A jeśli chodzi o te eventy itp. to nadal tak piszą.
Więc nie dajcie się nabrać.

Pozdrawiam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)