czwartek, 26 marca 2015

WIELKANOCNA WYPRZEDAŻ VIP?

Witajki!

Sorki, że nie pisałam. Wiem, zgłosiłam się i ani jednego posta prócz powitalnego, ale to nadrobię. Po prostu wkuwam na test po 6 klasie, który jest.... Za 6 dni xD

Ok, teraz temat posta...
Wchodzę na #emespe, a tu patrzę: Zamiast normalnego znaczka VIP, zielono-niebieski znaczek z napisem "WIELKANOCNA WYPRZEDAŻ!".
Miałam zamiar kupić se w kwietniu "już" drugiego VIP na chlopczycy, zanim odejdę, czyli w sylwestra, więc weszłam....
ALE ZACIESZ! WOWOWOW! WYPRZEDAŻ STAR SRIP!
Patrzajcie!






PIERWSZA REAKCJA?
"ŁATAFAK! O JPDL JAKI ZACIESZ ŁÓŁÓŁÓŁÓŁ TO SIĘ MODZI CHYBA UĆPALI!"
 Ta...
Sero tak było, haha xD

No i co tam widać...

Cennik SRIPSÓW.

Na tydzień:
Normal - 11,07 zł
Elite - 12,3 zł
Star - 11, 07 w czasie wyprzedaży, normalnie - 14, 7

Na miesiąc:
Normal - 24,6 zł
Elite - 30,75 zł
Star - 24,6 zł w czasie wyprzedaży, normalnie - 49,2 zł

Na 3 miesiące:
Normal - 69,99 zł (iksdede, Adaqsiq mi się wspomniał xD)
Elite - 89,99 zł
Star - 69,99

Na ROK:
Normal - 149,99 zł
Elite - 179,99 zł
Star - 149,99 zł!

Podsumowując:
Moderatorzy obniżyli ceny Star Vipa do takich, jakie są przy Normal VIP, czyli w sumie Star Srip jest teraz tańszy od Srelita xD

Jprdl, lecę się spytać mamy, czy mi kupi Sripa Star na 3 mieśki...

Narson, coś jeszcze dziś napiszę!

~Nataszq

6 komentarzy:

  1. Nie mogę z Wami?
    Czemu Wy tak wkuwacie na ten test.
    Ja się wcale nie uczyłam i miałam 36/40 punktów (matma to zło!).
    Znaczy dopiero od Waszego rocznika test jest z angielskim, ale ten język jest prosty.

    Mam radę...
    Nie ucz się, powtórz tylko wszystko, a to czego nie umiesz dwa razy i odstresuj się, po prostu idź i go napisz!

    Ja tak zrobiłam i efekt jest ok.
    Też pisałam 1 kwietnia. xD
    Powodzenia.

    Pozdrawiam. :)

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na urodziny (ohh, dzisiaj ;S) kupuje star na miesiąc/3 miesiące B))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dziś urodziny?!
      Kochana, wszystkiego naj, naj, naj, naj naj, naj, naj, naj, naj, dużo zdrowia, szczęścia i radości oraz spełnienia WSZYSTKICH MARZEŃ i mnie w prezencie!!!

      Usuń
  3. Ja tuż przed tą wyprzedaza kupilam sb star vipa na rok ;-; Życie mnie nienawidzi... xDD
    To troche śmieszne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lepiej Vip na miesiac?

    Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀
    ▶▶▶ Loteriada Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Kody do MSP Facebook ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dzięki tej wyprzedaży udało się namówić mamę na vip dłuższego niż tydzień ! Czyli na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)