sobota, 14 marca 2015

Zmiany.

Cześć :)




Tutaj Oliwia, Olka. Tak, to ja. Bardzo dawno nie pisałam, ale wiecie, szkoła i nauka. Dzisiaj napiszę trochę o zmianach na MSP. Jakich ?
Moja pierwsza reakcja nie była za ciekawa. Ich "podobno" fantastyczne zmiany okazują się jedną wielką klapą, ale pomyślałam, że to może być coś fajnego.


Gdy Pixi Star skończyła rozmawiać z moją MovieStar (byłam na drugim koncie) to musiałam przyjąć ją do znajomych. Nie było opcji odrzuć, a szkoda.


Haha, typowy opis dla nich ! I już wiedziałam, że to następny super dodatek. Kliknęłam na tego gościa.


Byłam pewna, że to samo pojawiło się u chłopców tylko, że oni mają Zacka.

Okazało się, że jest to nasz przewodnik po MSP. Nie można z nim rozmawiać, ani wyrzucić z znajomych. Ja przynajmniej nie umiem. Pomysł nie jest najlepszy, ale w sumie mi nie przeszkadza. Moderatorzy dodali jeszcze jedną świetną zmianę. Nowe ubrania przy tworzeniu konta. Są naprawdę ładne jak na początkowe, bo tamte to była masakra. Ogólnie to tyle z takich widocznych zmian dodanych przez Moderatorów. Teraz zmiana, która jest dla mnie nie za miła.
Alicja oddała konto. Wielka szkoda, ale każdemu nudzi się ta gra.


To tyle na dzisiaj. Piszcie komentarze. Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Jula odeszła?
    Nie wiedziałam. :C
    Kiedyś bardzo lubiłam jej filmy np. "Pamiętnik Emo" i "Dom Zombie".
    Julka ma duży talent...

    Hm... Pixi i Zac są tacy sobie, ale ładniejsi. xD
    Ubrania są świetne jak na startowe.

    Post ciekawy.
    Fajnie, że wreszcie piszesz.

    Pozdrawiam.

    ~ ! Donata !
    ~ Sheylen

    OdpowiedzUsuń
  2. Olka, ale na blogu były już 3 posty o zmianach o ile się nie mylę XDD

    Ja gdzieś mam zapisanego screena gdzie w ctr pisze "kiedys wroce, milej gry :)"

    Montra rosfinienta odpofiedź
    Bajj

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)