środa, 11 marca 2015

Zamiany na naszym serwerze - Co ja o tym sądzę?

Witam!
Z tej strony Zoza. Post jest pisany na szybko, ponieważ jestem trochę chora...
Pewnie wszyscy już zauważyliśmy/wyczytaliśmy o zmianach w tworzeniu MS.
Co ja o nich sądzę?
Założyłam sobie konto... I co w związku z tym? (XD)
Ładne ubrania powybierali nasi moderatorzy, a do tego takie drogie, ale co tam! Nareszcie można jakoś zacząć grę, prawda?
Czuję się tym usatysfakcjonowana.
Byłam ostatnio w chacie i powiem Wam, że ucieszyłam się.
Możemy mieć ładne ubrania i twarze na starcie, a nie wydawać tonę SC na nowe oczy i ubrania.
Myślę, że wielu osobom podobają się zmiany.

Kolejna sprawa to afera z Trishą/Rosie.
Nie mam zielonego pojęcia o co w tym wszystkim chodzi.
Gdy przeczytałam wpis 'Usuńcie Rosie z tego bloga' moja myśl, była o taka : 'To tu jest jakaś Rosie?!'
Czytałam komentarze czytelników/redaktorów i doszłam do wniosku, że nie chcę wiedzieć już chyba o co w tym chodzi.
Powiem tylko tyle, że łatwo się pogubiliśmy w tym wszyscy. Dla mnie to nie jest żadna zabawa.

`Przepraszam, że tak krótko, ale po prostu chyba pójdę trochę się przespać, bo nie wyrabiam...
Zoza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)