wtorek, 3 marca 2015

Ważne pytanie - co o mnie sądzicie?

Witam!
Z tej strony Zoo.
Dziś odeszłam z jednego z blogów. Z tego nie odchodzę oczywiście.
Mam do Was prośbę, a raczej pytanie.
Co o mnie sądzicie i o moich postach?
Skąd to pytanie i czemu odeszłam z tamtego bloga?
Powód jest prosty - hejter.
Poległam... Wszystkie z nas hejtował, a najgorszym było to, że wydawało mi się iż ma rację.
Dlatego się Was o to pytam. Chcę wiedzieć, czy muszę jeszcze dużo pracować.
Odciążyłam się trochę usuwając się z tamtego bloga...
Proszę byście napisali mi odpowiedź na ten temat w komentarzach.
Z góry dziękuję.
`Zoo

2 komentarze:

  1. Człowieku masz coś z głową?
    Nie musisz nic w sobie, ani w postach zmieniać!
    Ty jesteś miła, przyjazna i inne, a posty są długie i ciekawe!!
    10/10 Joł B))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widzę, to jesteś bardzo fajną osóbką!
    Nie przejmuj się hejtami zazdrosnych ludzików. :)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)