niedziela, 8 marca 2015

Koniec?

Dzieńdobrywieczór. 

Wiecie kto pisze?
To ta, która nie pisała już bardzo dawno.

Podjęłam oficjalnie decyzję.
Odchodzę.
Nie nadaję się do tego, aby pisać na kilku blogach.
Po prostu mam za mało pomysłów, aby posty były regularnie na wszystkich blogach.
Przepraszam Alekso...
Teraz moja wena się zmniejszyła.
Nie mam pomysłów na tyle postów.
Do tego nauka...
Nauka mi nie pozwala siedzieć tyle i pisać na komputerze.
Jestem w drugiej gimnazjum, to nie są przelewki.
Myślałam nad tym żeby zostać, ale... Posty pojawiałyby się rzadko.
Nie wiem co o tym sądzicie...
Moim zdaniem, na moje miejsce można przyjąć kogoś, kto ma więcej czasu.
Jestem pewna, ze blog sobie beze mnie poradzi!
Macie świetną ekipę. Dacie radę! :3
To ja się z wami żegnam.

Z bloga usunę się jutro.
I jeszcze raz przepraszam!

Do widzenia. <3
~Shannon


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)