sobota, 7 marca 2015

#2 Loga na zamówienie

Witam!
Z tej strony Zoza.
Dziś kolejna odsłona lóg na zamówienie.
Zgłosiły się dwie osoby.
Logo dla <Carliee> (zrobiłam z tego konta, ponieważ nie miałam Shann w znajomych).
Chciałam zrobić napis 'Sabaku No Carliee', ale niewiele osób by zrozumiało ;3
Mi się podoba. Cytat od Sasuke, jeśli mnie pamięć nie myli.
Kolejne logo jest dla Aleksy.
Strasznie podobał mi się ten strój, a nie wiedziałam do czego strzelić. Mi się podoba, mam nadzieję, że Aleksie również ;3

To wszystkie loga jakie przygotowałam na dziś. Czekam na Wasze zgłoszenia! Nie zapomnijcie zaprosić przy prośbie o logo mnie do znajomych!

`Zoza
 

3 komentarze:

  1. Proszę logo! :3
    Nick JestemChlopczycaNr1
    Zaproszę potem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne logo jednakże wolę napis Aleksa, bo mój nick ...sama wiesz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne loga! Zamawiam. Mój nick lolkaaaXD

    Czekam :D

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)