wtorek, 24 marca 2015

Wkrótce!

Cześć. ♥

Tu Ilona.
Dawno nie pisałam, przepraszam, ale strasznie się czułam.
Jestem chora i cały czas boli mnie głowa oraz mam gorączkę.
Grr...

No, ale co?
Trzeba napisać post, nawet taki nudny i krótki.
A tak przy okazji, to hasło na tfm mi nie wchodzi (wtf?!), a msp mi się całe laguje...

Dobra!
O czym post?
O niespodziance modów...która to niespodzianką nie jest...

                                                                               

Chyba każdy z Was widział juz ten obrazek.
Najprawdopodobniej będzie to mapka, coś w stylu tej na Halloween.
Nie mam pewności, bo to moje pierwsza Wielkanoc na msp.



Polowanie na pisanki?!
Fajnie!

Zaczyna się w piątek.
Nie mogę
 się doczekać.

A tak przy okazji, zaczęliście już przygotowywania do Wielkanocy?
Jakie są Wasze tradycje?
Robicie pisanki?

Wiem, ze post taki...no wiecie.
Przepraszam.
Ale msp robi się nudne, przynajmniej dziś.

Idę oglądać "Fast & Furious", tylko nie wiem, którą część włączyć. 
Może potem poczytam sobie "Toni i Tomek" na nonsensopedii...(WTF?! Proszę...bez komentarza).
I dzis Mistrzostwa Polski w skokach narciarskich.
Muszę oglądać.

Bye!
Pozdrawiam. ♥

~ Ilongga, która nie wie, jakie logo ma użyć i liczy także, ze ktoś jej zrobi nowe.



   


2 komentarze:

  1. Podaj maila to ci logo zrobiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję. <3
      Ale jest strasznie głupi, no ffiem...
      Dobra, masz:
      moviemovie200109@wp.pl

      Usuń

Radzę się zastanowić... ;)