piątek, 27 marca 2015

Już jest, a jednak nie? xD

Cześć. ♥

Tutaj Ilona.

Jestem chora, a więc oczywiste jest, ze skoro siedzę w domu, musi być post.
Może nawet więcej...

A tak przy okazji, to sobię wczoraj do 2 w nocy TV oglądałam i spać mi się teraz chce.
A zaczęło się od tego, ze na tvp2 dali "Jesteś Bogiem" (albo "jestem", zawsze mylę tytuł filmu z tytułem utworu, ale i tak tego (utworu) nie lubię, bo jednak...sam tytuł).

Na szczęście od środy mam wolne!
Przerwa Wielkanocna jest od czwartku, ale piszą ten test szóstoklasiści (powodzenia dziewczyny, wiem, że piszecie!), więc mamy wolne.
Będzie tona postów!

Na, ale ok.
Na temat.

Już jest...(jak to nazwać?) mapka wielkanocna.

                                                                       

Przepraszam za to zielone tło przy mapce, ale niedbale to wycięłam i chciałam, żeby jakos wyglądało.

Idziemy sobie i zbieramy pisanki robiąc zadania!
Mapka będzie trwała 10 dni.
Nagrodą będzie... nie wiem.
Może znowu boonie?

Mapka odblokuje się 30 marca, czyli od poniedziałku, a druga część od środy.

Nie mogę się doczekać!
Kończę ten post i idę szukać tematu na kolejny!

Pozdrawiam. ♥
Bye!

            
Piękne logo zawsze takie zostanie. Dziękuję za nie jeszcze raz. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)