niedziela, 22 marca 2015

MSP Cosplay #1

Witam!
Z tej strony Zoza.
Dziś chciałabym Wam przedstawić cosplay na MSP.
Jest to moją nową serią.
Na pierwszy ogień pójdzie...






Kushina Uzumaki z Naruto!
Oto jak wygląda Kushi w anime.

















Czy tylko ja uważam, że ona jest najładniejszą z dziewczyn w całej serii?
Ale dobra, post nie jest o Naruto, tylko o cosplay'u.

















Nie widać, że to jest Kushina, prawda?
Na wszelki wypadek wstawię jej twarz.
















I tutaj już totalnie zawaliłam...

Myślę, że cały ten cosplay wyszedł mi do kitu.
Sukienka zbyt krótka, włosy zbyt błyszczące, krótkie i ciemne...
Twarz... Co ja będę mówić...
Kolejną postacią, którą dziś Wam przedstawię jest Shiemi z Ao No Exorcist. (Jak ja kocham to anime od piątku♥ Nie ma to jak obejrzeć 25 odcinków w równe 24 godziny, prawda? ^^.)
 



















Myślę, że mi wyszło nawet nawet...
A Wy jak sądzicie?













Teraz buziuchna *.*

















Jak dla mnie wyszło dobrze.

Czekam na Wasze opinie w komentarzach.

`Zoza

1 komentarz:

  1. Swietna seria!
    Pierwsza wedlug mnie jest tylko troche podobna.
    Druga za to piekna! ❤

    Pozdrawiam :3
    Ada

    P.s: przepraszam a brak polskich znakow, ale telefon :s

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)