sobota, 7 marca 2015

Nowa :)

Cześć :)
Nazywam się Ida (apff, DLACZEGO?!!?!?!) i mam 11 lat.
Będę miała zaszczyt pisać na tym blogu. Czemu? Tak bez
konkursu? Już wyjaśniam. Zgłosiłam się do poprzedniego
konkursu na redaktora, ale anulowałam zgłoszenie. Why?
Przyczyna prosta - awaria internetu. Nie, nie taka jedno\dwu dniowa.
Dość poważna, MIAŁA (tak, miała) potrwać ok. 2 tygodnie. Ile
trwała ostatecznie? Trzy dni. Kurde no, i zgłoszenie przepadło.
Ale teraz zebrałam się na odwagę, i zapytałam Aleksy, czy mogłabym
tu pisać, wyjaśniłam co i jak, itp. I jestem :) Mam nadzieję, że nikt się
nie obrazi. Boże, zapomniałabym podać nick'u na MSP: Keyleen. Większość
nie lubi swoich nazw, ale ja moją wprost ubóstwiam <3
 Posty będą się pojawiały ok. co dwa dni, bo mam do ogarnięcia
jeszcze bloga Zue #DoKtóregoLinkaNiePodam. Acha, jestem z lekka uzależniona
od #haszatguf. W tym poście jest ich mało, bo to takie bardziej oficjalne, przywitanie.
Mam nadzieję, że dogadam się z innymi redaktorkami, bo wydają mi się bardzo miłe!

Dobra, coś o mnie.
Chodzę do piątej klasy (sportowej).
Moją pasją, najważniejszą nad życie, jest koszykówka.
Problem w tym, że jestem młodsza o rok od moich
koleżanek z klasy, a, co się z tym wiąże, trochę niższa.
Mimo wszystko jestem jedną z lepszych zawodniczek
swojej drużyny. Dobra, nie będę przynudzać, bo to nie
blog o koszu... XD
Nie licząc sportu, moim hobby jest malowanie - i wiem,
po kim to odziedziczyłam. Moja mama jest historykiem sztuki,
tata galerzystą (prowadzi galerię sztuki), a ciocia malarką.
Taka se artystyczna rodzina, #ACO.


Nie chcę więcej pisać, bo pewnie większość z Was i tak to pominęła XD
Acha, i ostatnia sprawa - komentarze. Bardzo mi na nich zależy, chcę
poznawać Wasze opinie. Więc, jeśli to czytasz - skomentuj! <3

Teraz, jako ostatnia sprawa w tym poście: serie.
Nie będę gadać, tylko napiszę:

  • Czwartkowe Look'i - mam nadzieję, że nikt na tym blogu jej nie prowadzi. Sprawa prosta, nieskomplikowana - będę robiła look'i do nowych konkursów. Co czwartek.
  • Odwzoruj mnie! - będę odwzorowywała różne postacie, w look'u oczywiście. Jakaś gwiazda, zwierzę, a może PRZEDMIOT? Wy wybieracie (możecie już pod tym postem)
  • Tygodniowe TOP - chyba wiecie o co chodzi. Będą kategorie: look, artbook, film, projekt w DS, ubranie na MSP i animacja.
To już tyle. Mam nadzieję, że żadna z tych serii nie jest prowadzona na tym blogu.
Jeżeli Zoozool się nie obrazi, chciałabym robić też coś w deseń Twojej serii -
loga na zamówienie. Ja moją nazwałabym oczywiście inaczej. Nie chcę się wpychać, więc
jeśli Ci to nie odpowiada, to oczywiście nie muszę! Jeśli chcecie wiedzieć, jak wyglądają moje loga,
to oto kilka przykładów:


Dla Madiee - Kasi - Stylówkilol=]

Dla mła *o*

Dla Zóelli Zóellasofskiej.




 

Tak, to moje dzieła. Mi się okropnie podobają *o* (#skromność)
Dobra, dobra. Kończę. Bo co, post powitalny ma być długi? :P

Pozdrawiam,



6 komentarzy:

  1. OŁ JEE.
    NADSZEDŁ TEN DZIEŃ.
    KEYLEEN DOŁĄCZA TUU!
    WIESZ, CZYTAM TWEGO (Z KTÓREGO ODESZŁAŚ :() BLOGA...
    Nie ma tam postuff :c
    OGÓLNIE JESTEM TFFOM FANGOM *O*
    #hasztagsy #zaffsze #kól

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejoo :)
    ZROBISZ MI LOGO? HYHYHY XD
    Nick: Adrianna2005
    Fajnie, że jest ktoś nowy :))

    ADA

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooł, ktoś mnie tu zna? XD
    Tak, Ada, zrobię Ci logo. Muszę Cię tylko mieć w znay. :)
    Pozdro,
    Mjenta =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że będziesz tu pisała :)
    `Zoza ;3

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)