sobota, 21 marca 2015

A TO KTO?

Witajcie! 


 Jestem nowym redaktorem tego bloga. Ada przyjęła mnie i się z tego bardzo cieszę. Od dawna czytam tu posty i się zapytałem Ady czy mogę tu pisać. "TAK!" Jej. Może coś o sobie powiem?:3 

 Jestem Mateusz. JEDYNY CHŁOPAK NA BLOGU! WOOOW. Mam 12 lat i mieszkam nad morzem w Gdańsku. Chodzę do szkoły prywatnej, gdzie mój tata jest tam dyrektorem. W wolnych chwilach gram nałogowo w MSP. "MSP jest dla dziewczyn!" wcale nie, bo stworzył go facet a nie baba! Będę pisał posty codziennie. Czasem może nie będę mógł, ale to czasem. Moje ulubione kawałki?


itp. 

 Byłem w Tunezji, w Chile, na Kubie, na Wyspach Kanaryjskich, w Kanadzie (mam tam brata i jego żonę), w Turcji, zwiedziłem całą Europę... 

 Moje zdjęcie? Uwaga dziewczyny, jestem przystojny. Ale sorry, zajęty. Zjedźcie w dół C:.










































































































































 A teraz szczerze?


























































Kto się nabrał?
Oto ta, co założyła tego bloga.
Oto ta, co nie wytrzymała tygodnia.
Oto ta, co dziękuje Adzie niezmiernie <3.

Kto to?
Panna Aleksa.
Panna Aleksa?
No. Ja.

Wróciłam.
Zdałam sobie sprawę, że nie mogę was zostawić.

DOBRZE. WRÓCIŁAM.

NO  I  MUSZĘ IŚĆ.

 WITAM IZEŁKA <3


 ZACZYNAMY!


12 TYŚ<33333333


KOCHAM <3


ALEKSA.


3 komentarze:

  1. Jeeejkuuu
    Już pomyśliwowałam (xd), że nigdy nie wrócisz :c

    OdpowiedzUsuń
  2. HA!
    Moją reakcją było przeklinanie ze szczęścia i bieganie po domu krzycząc : 'ALEKSA WRÓCIŁA!'.
    Naprawdę, bardzo się cieszę ♥

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)