poniedziałek, 2 marca 2015

Look dla VIP + Moje ksywki

Witam!
Z tej strony Zoo.
Tytuł posta mówi sam za siebie.
Jakoś tak nie wiedziałam co dziś za posta wstawić, więc postanowiłam zrobić najnormalniejszy w świecie look ;p.
Nie wiem, czy jest on częsty/znany, bo robiłam go z nudów.
Więc look prezentuje się tak :
 Mi się bardzo podoba *-*, a Wam?
W sumie dość rzadko widuję takie kolory u kogoś.
Ta... I moja tajemnica się wydała... Tak, zmieniłam skórę!
No i teraz trzeba będzie zmienić logo... To takie kłopotliwe...
Dobra, przeszukam komputer, może mam jakieś z taką skórą :D
Look kosztuje 2725 sc.











Dziś rano, leżąc w łóżku, zastanawiałam się czy zna ktoś moje ksywki... (W co szczerze wątpię, jest ich zbyt dużo... No co?! Sama się w tym gubię...)
Hm... Jakby to powiedzieć napisać...
Z przyjaciółmi wymyślamy sobie zazwyczaj ksywki na podstawie jakiejś postaci z gry/anime. Nie są to raczej pseudonimy, tylko imiona i nazwiska, ale co mi tam! Uznajmy, że to są ksywki!

Okej, zaczynam wymieniać.

 MOJE KSYWKI Z ANIME
  • Kuroko No Basket : Akashi Seijuro/Czerwona Gnida, Midorima Shintarou, Kotarou Hayama.
  • Kuroshituji : Greil, Sebastian, Alois, Vincent (jeśli mnie pamięć nie myli).
  • Naruto/Naruto Shippuden : Itachi/Itaś/Itaśka/Ita/Iti/Łasica Uchiha, Sasori/Sasoś/Skorpion/Laluś Akasuna, Gaara/Gaaruś/ Gaarosław Sabaku.
  • Durarara! :Izaya/Izuś, Shizuo/Shizuś
MOJE KSYWKI Z GIER
  • Słodki Flirt : Armin, Lysander/Lysiek/Lysiu/Pole Lysandrowe/Lyś.
  • MSP : Zoo, Zozolek, Daia, 
  • TFM : Misieq 
Hm... Jest tego mniej niż myślałam, że będzie... Jak znam życie to coś pominęłam! NA JASHINA, JEST ICH TYLKO 35!
Dobra...
Jeśli byłby ze mną brat* (który nie jest moim bratem) to powiedziałby mi 'Jashin Ci tu nie pomoże!'.

O moim bracie, który nie jest moim bratem:
Chodzi ze mną do klasy. Ma na imię Natalia! XD Skąd się wzięło nasze pokrewieństwo? No cóż... Jak ja jestem Itachi'm, to muszę mieć też Sasuke (Brata Itasia), a tak się złożyło, że akurat rozumie mnie czasem tylko Nat (czyli Sas) to ona została mym bratem :3

Ta...
Jestem taka samotna...
Dobra, kończę tego posta.
`Zoo

2 komentarze:

  1. Looczek fajny.
    Rzadko takie widuję.

    W ksywkach się pogubiłam.

    ~ ! Donata !
    (Podpis dla tych, którzy nie wiedzą, że zmieniłam nazwę konta google.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki Flirt na serio! Myślałam, że tylko ja w to gram. Ufff nazywam się nati65671 A ty?

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)