środa, 4 marca 2015

Coś i nic

Heiiq!

Tutaj Adżi. Korzystam z wolnej chwili i piszę posta. W ogóle nie mam pomysłu więc improwizacja zawsze spoko :S. Tak w ogóle (POWTÓRZENIE!) MSP mi na kompie nie działa i jedynie mogę być z telefona.. . #aco. Będem teraz waliła hesztagi by nie zapomnieć o Amye :C. #To#Przejdźmy#Do#Posta.

(Teraz pół godziny Ada szpera w necie aż znajdzie jakiś temat)  EJJ NO TAK! Dzisiaj miało być HoN, ale dlaczego go nie ma? Odpowiedź jest prosta - zgłosiła się jedna osoba.. Serio? Na razie zawieszam te serie. Tak w ogóle to chyba nie będę pisała co ma być kiedy (jaka seria każdego dnia) tylko kiedy będzie mi wygodniej. Dobra obecny grafik:

Poniedziałek: Post
Wtorek: 2 Posty
Środa: Jak dam rade 1 Post.
Czwartek: Jak dam rade 1 Post.
Piątek: Post
Sobota: Dużoo
Niedziela: Dużoo

Dobra, czyli NOWY grafik już znacie xd
Pomyślałam też nad porządkami w seriach ponieważ trochę ich mam, a prowadzenie połowy z nich nie sprawia mi radości. Napiszę nazwę serii i jakiś znaczek, co mogą one znaczyć? - = Nie, kompletnie mi się znudziła. Znak = to może będą ją prowadzić, zadecydujcie. + = Nie jestem do końca pewna, ale chyba ją będę prowadzić. * = Zostaje. ** = Oczyffiście, że tak *o* Taka #jebniente (pseplasam) kryteria oceniania, ale czego innego się po mnie spodziewać? Hyhy
Tak się teraz to prezentuje:

Poradniki +/*
Hot or Not =
CZWARTKOWE NOWOŚCI *****************************************
Top MovieStars - :c
Co słychać na forum? - O wiele rzadziej teraz jestem na forach ;s
Q&A -------------------------------------------------------------------

A jaką serie Adusja wymyśliła? B))

Wy Wy Wyzwania - W komach dajecie wyzwania, a ja "wypełniam" je w poście. Będę to robić na koncie #Emi<3. P.s Nick bez kropki <.< P.s 2 Możecie już dawać wyzwania. P.s 3 Nie mogą być one o forum ponieważ nie mam tam 6 lvl'a.. Dobra po tym dziwnym początku KTO PODGLĄDA POSTA? BO JEST BŁĄD PRZY ZAPISYWANIU chyba możemy przejść do posta, heh :S

TERAZ KOLEJNE PÓŁ GODZINY MYŚLENIA NAD POSTEM...
NO NIE PODGLĄDAĆ POSTA KURNA XD
W sumie mogłabym wam pokazać moje piengne (czyt. okropne) prace graficzne #jej

Wiem, że jakiś grafik ze mnie nie będzie, ale co tam ;S

Pierwsza praca:
(Teraz kolejne pół godziny szukania tej pracy...)
OKE ZNALAZŁAM OTO ONA:
Ten cytat jest taki... Prawdziwy? Temat ten poruszyła Milka na blogu Emily, ale to chyba ważne, aby dotarło to do wszystkich... (Ten podpis w prawym górnym rogu jest po to aby Kasieńka Olsen nie zaczęła znów zabawy w kopiuj i wklej)

Kolejna praca B))
Hue, moje pierwsze logo. Szczerze najlepsze nie jest, ale najgorsze też nie.

Kolejna pracaaa (wut?)
Ten cytat wymyśliłam sama, wiem nie jestem w tym najlepsza :/
Jest on tak jakby z "życia wzięty". Moja bliska przyjaciółka zakochała się. On chodził z nią "Dla Szpanu" "Dla Beki" tyle razy słyszała "Kocham Cię" aż do pewnego dnia. "Sorki, ale znudziłaś mi się". Jak w w tym cytacie "Nieumyślnie wypowiedziane "Kocham Cię" Może sprawić, że już nigdy nie zobaczysz kogoś ważnego twojemu sercu..." Co miałam na myśli pogrubiając drugą część cytatu? Pocięła się.. Tak...

Dobra, posta zaczęłam pisać o 19:30 a jest 21:02. Brawo Ada, Brawo!
Dobra Bajj bo mnie łeb boli :/
#Ciaocha







1 komentarz:

  1. Amye...

    Wyzwania?
    Hm... Idź na czat i pisz do kogoś, że jest seggzi (do dziewczyny!) i wpisuj się jej w kg i w ogóle...xD
    A potem zrób na forum, że u cb w pokoju będziecie uprawiać...yy.. Wiesz co i że wszystkich zapraszać.
    Ubierz się seggzi, a potem jeszcze po czatach zapraszaj i idź do pokoju i czekaj aż ktoś przyjdzie. xDD

    Jak piszesz ma nie być kratek!
    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)