środa, 11 marca 2015

Odwzoruj mnie! #1 - Gwiazdy!

Czeeść ^^
Okej, muszę sobie wymyślić nowe przywitanie.

Hejka!
Nie, za popularne...

Hais!

Ćsii, nie kojarzcie z hajsem ,plzz XD
Na początek chcę przeprosić, że nie pisałam przez ostatnie dni - szkoła.
Ale, do rzeczy. Dziś przygotowałam dla Was
#pierffszą #czeńść serii Odwzoruj mnie!
Ponieważ (co było do przewidzenia...) nie
daliście mi przykładów do odwzorowania, to musiałam
posłużyć się moim niezbyt mądrym mózgiem. Po pół godziny szperania
w najciemniejszych zakątkach umysłu wpadłam na pomysł:
Odwzorujemy stroje gwiazd!
Noo, oryginalne że #szok. Wiem. Leciem z tym.


1. Lana Del Rey

Postanowiłam odwzorować Lanę, ponieważ jest moją
ulubioną piosenkarką, i, ogólnie, idolką. Oto, jakie zdjęcie
wybrałam:



Szczerze mówiąc, nie jest to jakieś piękne zdjęcie,
ale Lana niewiele ma takich, na których jest cała.
Ponieważ nie widać butów - dopasuję swoje.
Dopsz, loguję się na EMESPE...



Możecie mnie zabić.
Włosy są TOTALNĄ klapą, a, serio, przeszukałam
cały sklep MSP. W dodatku, wg mnie, kolor jest za
jasny. #Cusz, lepszego nie mogłam znaleźć na palecie.
Bluzka w sumie nie wyszła najgorzej, biorąc pod uwagę
jej specyficzne wymagania i wzór. Tak, tam są kwiatki.
U Lany co prawda są one o wiele większe, no ale...
Długo szukałam, doceńcie to. Spódniczka wyszła bardzo
dobrze - nie ma żadnego wzoru, i prosty krój, więc
łatwo było ją znaleźć. Ponieważ butów nie widać, to wzięłam
proste mokasyny, moim zdaniem dobrze tu pasujące.
To ''coś'' na głowie... Matko, czy ja to robiłam trzeźwa?
Mogłam dać normalne kwiaty, ale nie, musiałam błaznować
z wiankiem olimpijskim...


(
o
,
o
)

Yhh, (o,o)


PRZEMIANĘ OCENIAM: 6\10


2. Taylor Swift

Wybrałam Tay... Właściwie nie wiem czemu.
Nie słucham jej często, ale jedna piosenka - Shake It Off -
podbiła moje serce ♥ Poza tym bardzo podoba mi się jej wygląd.


Oto zdjęcie:



Zdjęcie bardzo łatwe do podrobienia na MSP.
Tay nawet ładnie tu wyszła, ale nie lubię,
kiedy ma grzywkę. Co ja, nie będę marudzić...
Zabieram się do roboty!




Ej no, to wyszło PRO *O*
Aj em pro B) Ok, ogar.
Powiem szczerze, że Tay wyszła bardzo podobnie.
Włosy na zdjęciu są co prawda ułożone na bok,
ale nie ma takiej fryzury na MSP. Jeśli przypatrzycie
się innym zdjęciom Tay w tej fryzurze, zobaczycie
to WJELKJE PODBJEŃSTFO. Sukienka jest niemalże
identyczna. Nie ma tylko koronki, mniejsza. Od razu, gdy
zobaczyłam to zdjęcie, pomyślałam o niej. Buty jak buty -
zwykłe czółenka. Nie mam się do czego przyczepić.
Ogólnie look bardzo udany.

<
^
_
_
^
>

omg <^__^>
 
Przemianę oceniam: 9\10


3. Iggy Azaela
 
Aż dziwne, że dopiero sobie o niej przypomniałam.
Azaelan 4ever, no <33
Oto zdjęcie do odwzorowania:
 
 
 
Uwielbiam tę fotkę <3
Ponieważ - tak jak u Lany - Iggy nie widać
całej, to uznam, że ma na sobie długą spódnicę i obcasy.
Teraz przygotujcie swoje paczadła na OHYDNĄ MSP'ową wersję:
 
 
 

 
Boże, moje oczy ciągle od TEGO uciekają.
Ohyda, serio.
Włosy w zasadzie są nawet ok, podobają mi się,
i dobrze odzwierciedlają fryzurę Iggy.
Jeżeli chodzi o kurtkę, to było ciężko...
Iggy ma białą, z rękawami kwiaty. Jest to bardzo
wymagająca kompozycja, jakiej sklep MSP nie
zawiera. Ta kurteczka nie prezentuje się najgorzej,
ale mimo wszystko nie jest podobna, bo kwiaty...
Za spódnicę możecie mnie zabić XD Chociaż nie wiem,
do czego można się przyczepić - Iggy właśnie taką ma.
Nie podoba mi się tylko to ''wcięcie" na środku, ale nie marudzę.
Czemu więc look tak mi się nie podoba? Wrażenie całości.
Wygląda to ohydnie, choć każdy element OSOBNO nie jest najgorszy,
Bez.
Zapychacza.
#ACO.
 
Przemianę oceniam: 7\10
______________________
 
Dobra, to tyle. Trzy looki, tak będzie w każdej serii.
Pod tym postem możecie pisać, co mam odwzorować
w następnej części; zwierzę, PRZEDMIOT (tak, np. stół), czy
jakąś osobę? Piszcie w komentarzach, wraz z opinią posta.
 
Teraz chciałabym dodać jedną informację:
Ilona, nie mogę Ci zrobić loga, bo nie mam Cię w Znajomych.
Mam tylko konto ! Anoli!, ale ono ma początkujące ubrania i animki.
Zaprosiłam Cię, jak przyjmiesz, to zrobię logo :)
 
Dobra, to ja kończę, Misie.
Pozdrawiam,
 
 
 
 
#NOFFE #LOGO *o* #kotkirzoncom. xdd
 
 



1 komentarz:

  1. Odwzorujesz jedzenie, np. Spaghetti? Xd Jeśli nie, to odffsoruj #fjefjóre xD

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)