niedziela, 15 marca 2015

#3 Oceniamy tła

Witam!
Z tej strony Zoza.
Postanowiłam się podpisywać tak jak kiedyś, ponieważ można się pomylić.
Dziś przedstawię Wam kolejną odsłonę 'Oceniamy tła'.
Przejdźmy do rzeczy!
No zapomniałam... Bo w każdej sali balowej w podłodze da się przejrzeć! Nie sory...Tu się nie da...
#NibyZłotySufitOKolorzeKhaki + #ZasłonyNaŚcianachANieNaOknachZawszeSąFajne...
Oceniam 6/10.

Kryształowy wodospad, który wygląda mi jak lodowisko! Kocham zawsze i wszędzie! Okej, już na poważnie... Nie byłabym w stanie użyć tego tła do filmów, jak i się z nim nigdy w nich nie spotkałam.
4/10
Ależ oczywiście, nasza szkoła jest najlepsza! Pajęczyny są takim dodatkiem od projektanta - pająka.
Wezwę sanepid! XD
Ale okej... Tło mi się podoba! Dam 9/10 ze względu na te drzwi, które nimi nie są. (Zoza nie wie co to... Lepiej założyć, że miały być to drzwi!)
 W sumie kojarzy mi się to z taką historyjką... Bardzo(ale tak bardzo, bardzo przez wielkie B bardzo) zła czarownica, chce zawładnąć wszechświatem... Bo co? To wolny kraj! (Nie, sory... Wszechświat... Tak Zoza, wolny wszechświat... No zapomniałam...)
Daję 7/10.
A gdzie są smerfy, ja się pytam?! Ja chcę tu mieć smerfa!
Bałabym się wejść do takiego domu, jeśli można to tak nazwać... Bałabym się, że ten królik mnie zje ;-;
Daję 8/10, bo nie ma smerfów! Pff. Modzi mogliby dać tu smerfy, nie?

#MojeNajukochańszeZUkochańszychTeł... Nie wiem, do czego mogłabym to wstawić, ale bardzo mi się podoba!
Daję 10/10.

***
Planuję wstawić jeszcze z trzy odsłony 'Oceniamy tła'. Myślę, że do tego czasu nie znudzi się Wam...
'Loga na zamówienie' zawieszam!

To tyle na teraz.
`Zoza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)