niedziela, 8 marca 2015

#lóók - "You can't understand me" + logo dla Ady

Cześć ^^
Tutaj Mjenta.
Zaraz jadę na manifę XD [EDIT: byłam już na niej, zrobiłam sobie przerwę w pisaniu
tego posta XD]
No, nie żebym chciała... Rodzice są
uparci. Ok, ok, nie będę przynudzać.
Najpierw pierwsza sprawa w tym poście - look.
Moim zdaniem jest PRZESŁODKI, ale wiem, że niewiele
osób podziela moje zdanie. Oto, jak się prezentuje:


Ta, wiem, że wielu osobom się nie spodoba -
taka już jestem, mam dość dziwny styl.
Ogółem, #lók boski *o* To połączenie tej spódnicy
z bluzką wyszło ekstra! Jak sukienka, normalnie.
(Jakby ktoś nie wiedział ;_;) Buty - tak, to te dla
początkujących. Mimo wszystko mi się bardzo podobają,
przynajmniej w tym połączeniu. Więc proszę, nie hejtujcie ;_;
Co do włosów, to przejrzałam CAŁY sklep z nimi, i tylko te
jedne pasowały. Miałam co prawda wątpliwości, ale szybko je
rozwiałam. Bo wyglądają tu cudownie! Wg mnie, bardzo dobry
i oryginalny wybór. Dodatków nie ma, bo łańcuszki na bluzce
wszystko załatwiają. ♥ It.
=
^
.
^
=
=^.^= Kotecekk *o*


Skład:


 
Cena wynosi 2050 sc... Ja tam uważam,
że to mało, ale niektórzy mają inne zdanie na ten temat.
Buty są bardzo tanie, włosy w sumie też. Spódniczka
też ma niczego sobie cenę. Najdroższa jest tu bluzka -
uważam, że jest warta swojej ceny.
 
Inne wersje kolorystyczne:
[będę zmieniała tylko kolor włosów, bo to styl Pastel Goth]


Okej.
Nie za bardzo mam tu co oceniać, ponieważ ten look
jest w stylu Pastel Goth, gdzie ubrania zwykłe być
szaro-czarne, a włosy kolorowe. Ja trzymam się tych
zasad, więc zmieniłam tylko kolor włosów .
Wyszło? Mi się podoba. To jeden z moich ulubionych
odcieni pastelowych kolorów. Delikatny fiolecik
dobrze współgra z szarością - między innymi dla tego
go wybrałam. Nie napiszę więcej - ile można paplać
o jednym kolorze? -,-
d
-
_
-
b

Oł jee, d-_-b






 
 



Ok.
Ładna.
Nie powala oryginału, ale jest lepsza od I wersji.
Ten kolor również często stosuję do włosów -
jest delikatny, i taki... zimny?
Doskonale pasuje do stylu Pastel Goth. A. Teraz. Długa.
Zapychająca. Buźka:
d
=
^
.
^
=
b

omg, kot słucha muzyki d=^.^=b XDDD



Paleta:
 
Czerwona ramka - oryginał
Niebieska ramka - I wersja
Zielona ramka - I wersja
 
W każdej wersji występują kolory w żółtej ramce.
 
_________________________
 
Dobrze kochani, to już na tyle, jeśli chodzi o look.
Możecie śmiało wyrażać swoje opinie w komentarzach;
krytyka też jest mile widziana.
 
Teraz druga, krótka, i ostatnia część posta - logo dla Ady.
Obiecałam, zrobiłam - dotrzymuję obietnic. A oto i
moja praca:
 
 
 
Hyh, chyba nie muszę mówić, że to logo jest boskie *o*
No co, ja już tak mam - nie znam słowa "skromność" XD
Tło znalazłam przypadkiem - moim zdaniem dobrze tu pasuje,
aczkolwiek nie powala. #Jakieśtam cytaty, ja to potrafię coś
wymyślić na poczekaniu XD Bardzo podoba mi się czcionka Twojego
loginu, taka mróóóóóśna... *o*
 
Okey, ogarniam się.
PRALKI ŻONDZOM KOCHAM PRALKI LOWE LOWE
FOREWER NIE ODDAM MOJE KOCHANE <3333
 
Ćsii, nic nie było ;w;
 
Dopszem, więc żegnam się z Wami.
 
Pozdrawiam,
 
#TABEZLOGA(ktoś zrobi? XD)
 
 

5 komentarzy:

  1. PSZEPIENKNE LOGO NOOO XD

    "Podoba mi się czcionka twojego loginu"

    Ale to są moje dwa pseudonimy XDD
    Mimo to, BOSKIE <333

    Adrianna2005 :p

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no. świetny post.
    Piszesz bardzo dobre posty. c;
    Pozdrawiam.
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!

    A zrobisz mi logo?
    Proszę.

    Pozdrawiam. ♥
    ~ ! Donata !
    ~ ! Anoli !

    P.S. Logo wolałabym z ego drugiego konta....xD

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)