niedziela, 29 marca 2015

"Spring day" ♥ - look

Cześć. ♥

Tutaj Ilona.

Przepraszam, że wczoraj nie było postów,a le czułam się fatalnie.
Mam anginę... Grrr...

A pogoda?
Okropna, deszcz padał, okro jest, szaro i ponuro, czasem tylko są gdzieś przebłyski słońca.

Do tego mam chore zatoki.
Ogromny katar...

Ilongga bawi się kolorkami!

Ale, co to?
Dość o mnie!
Przejdźmy do posta!

Dziś chciałabym zaprezentować Wam mój nowy look (jeszcze nie kupiłam).

A więc, oto on:

                                                               

Jest prosty. Składa się z butów, krótkiej sukienki, włosów zaplecionych w warkocze i serc na nogę.
Królicze uszy dodałam z myślą o zbliżającej się Wielkanocy. Myślę, że są tu fajnym dopełnieniem.
Kolory, których tu użyłam to, blond i żywa zieleń oraz dodatki w kolorach róż (tutaj na uszach) oraz czarne (serca na nogę).
Look kosztuje 2000 sc + 250 sc za serca na nogę, które są unikatami, czyli razem 2250sc.

I wersja kolorystyczna:


Tutaj dominuje kremowy, delikatny róż. Włosy są trochę (bardzo) jaśniejsze.
Ładnie to wygląda.


II wersja:


Heh... Moja ms nie lubi zdjęć.
Tutaj widzimy błękit. Uszy mi coś tu nie pasują z tym niebieskim.
Włosy i (jak to nazwać?) obramowanie uszu (xD) są takie szare. 
Hm... Jak sadza?

III wersja:


Tutaj mamy już coś dla fanów czarnego (włącznie ze mną), ale chyba ta wersja mi nie wyszła.
Wszystko jest czarne.
Tyle.


Jak Wam się podobał look?
Coś byście zmienili?
Czy może cały jest do d**y?

Mam prośbę, wyraźcie swoje opinie w komentarzu, ale jeżeli macie kłamać, że jest ok, to nic nie piszcie.
Nie mam talentu do robienia looków!

WIEM!
Teraz zawsze będę pisać kolorową czcionką!
Tak!
Koniec, nie ma dyskusji.

Pozdrawiam. 
Bye. ♥

                                                                












3 komentarze:

  1. Iluś ale serca kosztują chyba 150

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups...
      Jak siądę do komputera, to poprawię...
      Przepraszam i dziękuję.

      Usuń
  2. Look bardzo ładny :3 A i napisałaś ,, A pogoda ? Okropna, deszcz padał, OKRO jest, .....

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)