sobota, 7 marca 2015

Czwartkowe Nowości, Ale w Sobotę?! - "Marzyciele Emo"

Heiiq!

PSEPLASAM, ŻE CZWARTKOFFE NOFOŚCI SOM W SOBOTEŁ A  NIE F CZFARTEK ALE MI FYPADŁ FTETY PASEN A W PIONTEK MIALAM OD 18 DO 21:30 IMPREZKE W SZKOLE.

Taka tam pani za nami łaziła i ducha udawała. Zwalała rzeczy ze stołów, puszczała na magnetofonie śmiechy i chichy jakieś (lel) gdy krzyknęliśmy hasło od krzyżówki otworzyła nam drzwi na strych. A gdy byliśmy w piwnicy zamknęła nam drzwi i światło zaczęło migać, a gdy pani poszła otworzyć drzwi przy nich stał szkielet o.O a najlepsze jest to, że za choinkami na święta (tymi sztucznymi do klas :s) był jakiś duch (a tak serio to pani która siem przebrała :c) Były tam jeszcze drugie drzwi zamknięte na klucz i gdy już wchodziliśmy na górę po schodach one się otworzyły i takie szatańskie śmiechy, a my w krzyk i na górę xDD Dobreła, nie o tym.

 W czwartek pojawił się konkurs o nazwie "Marzyciele Emo" Ciuchy robią wrażenie, na pewno coś kupię. Ale najpierw motyw!


Wow! Ubrania jak już mówiłam pisałam robią wrażenie, animki są świetne! Z chęcią kupiłabym to wszystko, ale fundusze nie pozwalają ;/

Ubrania dla dziewczyn:




Mi się bardzo podobają! Równie mroczne jak i śliczne! Nowość - Ada nie czepia się cen! ŁOŁOŁO!
Po prostu nic dodać nic ująć. Wszystko jest tu B.O.S.K.I.E 

Dla Chłopaków:




Wooo <33 Koffam takie ubrania muszę to wszystko mieeeć! Mimo iż są dla chłopaków... ALE ĆŚII.
Wreszcie jakiś porządny konkurs!

Pomyślałam, że fajniejsze by były looki proponowane przeze mnie, ale możecie zdecydować czy lepsze są moje czy MSP!

Look dla dziewczyn:


Fujj, wiem nie umiem robić look'ów. Są tutaj tylko trzy fryzury w tym dwie dla vip, a chciałam by ten look  mógłby zakupi każdy (Ale nie zakupi, bo jest brzydgi huehue) Szczerze? Jedynie buty dobrze tu wyglądają...

Look dla chłopaków:


Fuujj, jaka okropność hejty lecom! Wiem, jest okropny, ale jest bardzo mały wybór włosów. Te creepsy wcale tu nie pasują.. Koszula musiała być dla SRIP bo oczywiście zwykli użytkownicy mają jakieś okropności, a tylko vipy mają ładne ubrania...

Animky:


Animki są świetne! Nic dodać nic ująć!

Tłaa:



Pierwsze jest droższe tylko o 200 sc a o tyle ładniejsze, o wiele bardziej opłaca się je kupić, ale to za 300 sc też nie jest złe!

Rzeczy:


Tylko jedna strona? Ehh :c Rzeczy są śliczne! Takie mroczne c: 100000000000/1




Wiem, że lipne te nowości, ale cóż :/
Pozderky!
~Adżi~
Muszem se zrobić logo :/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)