piątek, 20 marca 2015

Oceniamy tła #4

Witam! ♥
Z tej strony Zoza!
Dziś kolejna odsłona 'Oceniamy tła'.
Postaram się zrobić dość dużo teł, więc nie przedłużam, tylko biorę się do roboty.
Kojarzy mi się z domkiem z Hobbit'a. Jako iż uwielbiam ten film, a tło wygląda zajebiście |musiałam użyć tego słowa xD| daję 10/10.
Tło takie sobie... Jak dla mnie brakuje tu jeszcze kosza na śmieci, z którego się wysypują!
Wiem, że motel itp, ale ja uważam, że mogłoby być trochę bardziej estetycznie.
Daję 7/10, ze względu na krajobraz.
Pamiętam, jak opisywałam jeszcze ten konkurs na moim starym blogu! Przywołuje wspomnienia... Pamiętam, że było to w moje urodziny :*.
Tło wygląda w miarę. Trochę mogłoby być jaśniej, ale wiecie... Ten zachód słońca, czy tam wschód... Kogo to obchodzi? xD Daję 9/10.
Ten konkurs też pamiętam. Może go nie opisywałam, ale przypomina mi się look Sspectry, odnośny temu motywowi.
Na ogół trochę zbyt dużo tu gratów.
Daję 7/10.
 To tło jest świetne! Jedno z moich ulubionych!
Nie mogę dać nic innego niż 10/10.

***
Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
`Pozdrawiam, Zoza☻

2 komentarze:

Radzę się zastanowić... ;)