niedziela, 14 czerwca 2015

Jak mieć ładną twarz na MSP z Vip i bez!

Helou!
Tu Yousain B) W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat kliniki piękna, czyli jak mieć całkiem ładną twarz na MSP z vip i bez!
Mogę być tylko bardzo rozmarzona, bo... wczoraj zdarzyło się coś pięknego, coś... co pozostanie w mojej pamięci na całe życie. Tylko nie pytać co to takiego, *sprawa prywatna* :)
Ale to nie jest blog o życiu tylko o słodkiej, różowej gierce zwanej MOVIESTARPLANET, więc może zacznę pisać?
No więc twarze, które wam zaprezentuję, nie są co prawda zbyt oryginalne, ale jakoś tak mi się bardzo podobają...
Przejdźmy najpierw do mojej mordki. Nie wiem, czy jest jakoś super piękna, ale brzydka chyba też nie jest, dlatego jak chcecie mieć ładną twarz bez vip to zróbcie coś w tym typie c;
Boże, kocham ten piercing (kolczyk w nosie)!
Moją twarz zrobiłam (jak to brzmi :DD) tak:
Oczy:
Cienie:
Nos:

Usta:

Skóra:
Jakby co, to w oczach pisze 2 strona, a w cerze ostatnia strona, tyle że ja nie umiem pisać ołówkiem w paincie ;-; Kolory tęczówek oczu, szminki na ustach wybierajcie według własnego uznania, ja polecam krwistoczerwoną szminkę i zielone, granatowe lub jakieś bardziej ciemne oczy *-* Mam nadzieję, że podoba wam się ta twarz bez vip, ale jak będziecie chcieli możecie zamienić te 'wydęte' usta na te bardziej płaskie.

No i to chyba tyle, jeżeli chodzi o twarze bez vip. Teraz przenosimy się do twarzy z vip.
Bardzo polecam tą: ;3

Mi się osobiście bardzo podoba, jak dostanę vipa kupię sobie podobną (;
Otóż jak ją zrobiłam?
Oczy:
Cienie:

Nos:

Usta:

Skóra:

Nomć, tylko uwaga! Przy cieniach nie zapomnijcie wszystkich kwadracików pozmieniać na kolor CZARNY, a skóra jest na stronie czwartej!
A to dla tych, którzy wolą mroczne klimaty:

Woo, podoba mi się! ^^
Wystarczy tylko, że weźmiecie te pierwsze oczy od lewej dla vip, cienie takie sama, nos taki sam jak wcześniejszy tylko nie dla vipów i bez tych ,,piegów'', usta takie ja tam dla vip tylko te takie bardziej ,,gładkie'' i skóra ta blada z ostatniej strony, druga od lewej, czyli taka jaką mam ja :)
Pod koniec chciałabym wam jeszcze pokazać mój nowy outfit, teraz mam faze na rudy i piercing =^.^=

Ruda tańczy jak szalona! <3
Ok, ja dalej jestem bez loga ;'c Proszę was zlitujcie się nade mną, mój mail: yousainka@gmail.com przypominam, że najładniejsze logo czeka nagroda! Jutro spróbuję coś pokombinować z sumopaintem i może wreszcie zrobię sobie sama logo >.<
Ale na razie żegnam was kochani, posta napiszę we wtorek albo w środę, tylko że... Już w innym kraju ;) Dowiecie się niedługo gdzie poleciałam c;
No to bay ♥
~Yousain

5 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładną twarz. Mi najbardziej podoba się trzecia i ostatnia:) OMG ! pearcing (nie wiem czy dobrze napisałam) cudowny :D

    ~ W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i cieszę się, że ci się podoba :)
    #Fani#kolczyków#w#nosie#łączmy#się! :D
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane MSP

    Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀
    ▶▶▶ Loteriada Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Kody do MSP Facebook ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcecie HACK do MovieStarPlanet
    to tutaj sprawdzony jest:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    JEST ON DARMOWY

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)