sobota, 20 czerwca 2015

The End.

"You were perfect, I was unpredictable
It was more than worth it, But not too sensible
Young and foolish, Seemed to be the way
I was stupid
To think that I could stay
Oh oh, to think that I could stay

Goodbye my friend, Hello Heartache
It’s not the end, It’s not the same
Wish it didn’t have at be this way
But you will always mean the world to me, love
Goodbye my friend, Hello Heartache, (la lala la ) 
Hello Heartache"

"Byłeś idealny, ja byłam nieodpowiedzialna
To było coś więcej, niż było warte, ale niezbyt rozsądne
Młoda i głupia, wydawało się to być sposobem
Byłam głupia, 
myśląc, że mogłabym zostać
Oh, myśląc, że mogłabym zostać...

Żegnaj mój przyjacielu, witaj smutku
To nie koniec, to nie to samo
Chciałabym, by to nie potoczyło się w ten sposób,
ale zawsze będziesz dla mnie całym światem,kochanie
Żegnaj mój przyjacielu, witaj smutku, (la lala la)
Witaj smutku"

Tak... 
Otóż... trudno mi to pisać, bo nie chcę, ale już nie mogę, duszę się...
Ja, ja... Ja odchodzę.

Wiem dziewczyny, że blog upada i w ogóle, ale ja nie mogę zmuszać się do pisania... Po prostu nie mogę. Nie potrafię.
Nie gram już w msp.

Odchodzę i już nie wrócę.

Blog i msp napisały pewien rozdział w moim życiu i bardzo się cieszę, bo jest on przecudny, ale już nie mogę.
Wybaczcie mi.

Kocham WAS! <333333333333[...]33333333333333 Wszyscy jesteście moimi paróffami... 

Wybaczcie mi.
Wybaczcie...

Nie chcę tego robić, ale jednocześnie tego pragnę.

Musiałam wybrać i wybrałam to, co powinnam zrobić już dawno.

Dziękuję Wam za wszystkie piękne chwile, które mogłam dzięki Wam przeżyć. ♥
Dziękuję za pochwały. ♥
Dziękuję za hejty. ♥
Dziękuję za głupaffki. ♥
Dziękuję za to, że byliście. ♥
Dziękuję, że jesteście. ♥
Dziękuję za szansę pisania tu. ♥
Dziękuję, że mogę Was koffać. ♥
Dziękuję, że jesteście moimi paróffami. ♥
Dziękuję, że mogłam Was poznać. ♥
Dziękuję, że tu byłam. ♥
Dziękuję za wszystkie momenty. ♥
Dziękuję za wszystko! ♥ ♥ ♥

Już za Wami tęsknię! :'C

To nie koniec. 
To dopiero początek.
Zamknął się tylko jeden rozdział w moim życiu i czas napisać kolejny.
Mam zamiar założyć bloga o innej grze, o Transformice.
Tak, TFM zabrało już wielu graczy z msp...
I mnie też.

Wybaczcie.


Czytać bloga będę.
Tak jak wszystkie inne, bo są one niesamowite.
Ale ja pisać o msp już nigdy nie będę...

Jeśli chcecie mnie spotkać, to często jestem na TFM, na roomie vanilla, nick to Ciululula.

Żegnajcie, po raz ostatni zawsze Wasza:

~ Ilona
~ ! Donata !
~ Ainslee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)