piątek, 12 czerwca 2015

Ocena konkursu - Pretty 80s ♥

Joł ziomy B)

No więc musicie wiedzieć, że moje przywitania są bardzo różnorodne i od razu mnie nie poznacie, hahaha :p
Ale może niektórzy wiedzą, że tu Yousain xdd
Ok, skoro już się ujawniłam, możemy przejść do dzisiejszego posta. Piszę go akurat z uśmiechem na twarzy, bo... Dzisiaj w szkole liczyłam sobie z koleżankami średnią i wyszło mi grubo powyżej 5.0, czyli paseczek <3
W dzisiejszym poście ocenimy sobie nowy konkurs. Będą oceniane ubrania, rzeczy i animki (max.10 pkt za jedną kategorię). Omówimy sobie też tematykę konkursu, ale to bez oceny.
No więc nie przedłużając zacznijmy :3
KoneQ nosi nazwę ,,Pretty 80s'' czyli ,,Piękne lata 80-te''


No cóż, całkiem ok. Luksusowe terenówki, błyszczące i kolorowe ciuchy, lata osiemdziesiąte, te charakterystyczne dla lat 80-tych znaki z numerami dróg... Dla porównania macie tu 2 zdjęcia stylu z lat 80-tych:




Woo, jest bardzo kolorowo, zresztą podobnie jak na MSP, tylko że na naszej różowej gierce jeszcze to posypali brokatem, a kolory dali takie bardziej NEONOWE >.<
Oki, więc to tyle na temat omawiania tematyki konkursu. Teraz oceniamy! :3
Zaczynamy od ciuchów!








Duży plus za to, że są aż 4 strony! Ale... To i tak na nic, bo wszystkie te strony są jak dla mnie do dupy, za przeproszeniem. ŻADNE włosy mi się nie podobają. Wszystkie są ochydne. No co, mam być szczera to będę! Z kolei na 3 stronie są prawie same powtórki. Okulary, dżinsowy top, bluzka, bransoletki... To wszystko już BYŁO. Ewentualnie podoba mi się ta spódniczka na 4 stronie na górze. Nie jest zła także ta sukienka (wszystko 4 strona) a te buty na wysokim koturnie fajnie się układają na stopach naszej MS. Ten fioletowy komplecik z pierwszej strony mnie rozwalił XDD Matko, są tam jeszcze rolki ;-;
Więc ogólnie kilka ciuchów (jakieś 5-6) mi się podoba, chyba najlepsza jest 4 strona, ale i tak niestety większość ubrań jest PRZESADZONA. Ciuchy dostają 4/10 punktów. Tak średnio, ale raczej słabo :P
Uwaga, uwaga! Czas na rzeczy do pokoi! ^^
A tak się prezentują:

Tradycyjnie jedna strona. Rzeczy na pewno nawiązują do tego konkursu, ceny są naprawdę OK. Powiem, że podoba mi się to krzesło ze stolikiem a pod nimi różowa podłoga disco. Całkiem fajne jest też to radyjko z napojem, tylko tu jest ono trochę drogie. Tylko wszystko takie TENCZOWE. Ogólnie wszystkie rzeczy są takie bez szału, ale mogłabym mieć kilka z nich, choć nie należę do osób, które kupują sobie rzeczy do pokoju, ja bardziej gromadzę te z nagród za nowe levele xDD
No. Więc rzeczy dostają 8/10 punktów.
I ostatnia kategoria, animacje.
Oto one!:


Otóż tak. Animki są spoko, szczerze to podoba mi się ta za 650sc dla vipów z autem. Taka #$wagerska i imprezownicza :3 Ale uważam, że ta druga animka z autem jest OK, ale trochę za droga. 1500sc? Seerioo? ;-; To z paparazzi mi się w ogóle nie podoba. Animacja za 5 diax jest po pierwsze: ZA droga i po drugie: trochę dziwna. Jakaś wielka, przybliżająca się RÓŻOWA kulka na nodze naszej MS o.O Zaczynam się tej gry bać XDD Ale i tak nie jest w sumie taka zła. I ostatnia animka, czyli nasza moviestar 'magicznie' wznosi się do góry. Ta animacja na początku mi się nie podobała, ale potem jednak zmieniłam zdanie :P I to wszystko, na razie jest tylko 5 nowych animek, z czego 2 mi się podobają, jedna tak średnio, a 2 nie. Tak więc... Animki otrzymują 7/10 punktów. A więc konkurs uzyskał...
19/30 pkt! To 4 punkty powyżej średniej, ale i tak cały konkurs jest BEZ SZAŁU ;')
Ok, to by było na tyle ♥ Bardzo proszę was o zostawianie komentarzy, to nic nie kosztuję, a bardzo motywuje! B)
Hłeh, dziś też bez loga ;D
To bay bay!
~Yousain

2 komentarze:

Radzę się zastanowić... ;)