niedziela, 21 czerwca 2015

Ważne dla redaktorek i innych! Koniec!

KONIEC
BLOG SIĘ ROZPADA
MUSIMY WZIĄĆ SIĘ W GARŚĆ.

Ile razy któraś z nas to powtarzała?
Łatwo mówić, trudniej zrobić.

Zacznę może od części dla redaktorek.
Każda z was musi napisać pod tym postem komentarz. Chociażby kropkę, abym wiedziała, że pamięta ona o blogu. Inaczej będę próbowała się z nią skontaktować. Jeżeli nie wypali, niestety pożegnamy.

Część dla czytelników jest taka, że potrzebuje wiadomości ilu was jest, ilu z was przetrwało ten kryzys razem z nami!

Nie było was wtedy. Moje początki na tym blogu, gdy na chacie Aleksa pisała, aby nie publikować tych kilku postów dzisiaj, tylko jutro, bądź pojutrze.
Tęsknie. Tęsknie za tym co było. Wolę za dużo postów dziennie, niż jeden na dwa tygodnie!

Wy, czytelnicy napiszcie w komentarzu byle co, tak jak redaktorki. Dla was kilka sekund, a dla mnie coś bardzo ważnego. Chce wiedzieć ile was jest. Ilu z was przetrwało z nami te wszystkie trudne chwile!

Nie możemy się poddać, gdy zaszliśmy już tak daleko...
Pamiętacie czasy tysiąc wyświetleń dziennie?
Docenialiście naszą ciężką pracę.
Teraz tej pracy brak. Co zdziałamy zapowiedzią posta, jak ten post nie nadejdzie?



Posty były szczerze, pisane z humorem


Wszystkie były wesołe


Kilka postów Trisho-Rose, które zostały pominięty przy usuwaniu tych zbędnych powodują uśmiech na ustach


jeden jej post i fragment drugiego. No nie powiem, że nie ma talentu do ściemniania jeszcze to 2000 w nawiasie :D

Wszystko to wspomnienia.
Od nich nie da się uciec.
Jedno z tylu zdjęć, jedna linijka postu. 
A jaka radość.
Uśmiech na ustach.


Pamiętacie ten nagłówek? Aleksa, Kasia, Ilona, Patrycja i ja...
Piękne czasy, nie powiem.

Dobra, dobra koniec rozczulania, bo i tak nikt nie dotrwał do końca.
Ojj, Adżi 

Dobra nigdy nie umiałam pisać #perfekto końcówek
Ileż to ja dobra napisałam, aż dwa...
Nie no serio.
Pozdrawiam was wszystkich 
Adziok :)




5 komentarzy:

  1. DOBRA, BIERZEMY SIĘ W GARŚĆ! JEEEDZIEMY Z TYM KOKSEM!

    OdpowiedzUsuń
  2. <3
    `Zoza. Zawsze możecie na mnie liczyć c:

    OdpowiedzUsuń
  3. .
    Kropka...

    Jestem i czytam. <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem, czytam i piszę! <333
    Masz rację Ada. Kiedyś ten blog miał tyle wyświetleń, komentarzy pod postami... A teraz co? Trzeba to naprawić!
    Przepraszam cię ogromnie, że nie piszę, ale mam małą przerwę, bo jestem za granicą, za to we wtorek (jutro) wracam i napiszę posta :)
    Od wtorku będę już pisać regularnie.
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  5. Od teraz biorę się w garść! Zaczynam pisać! ;*

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)