wtorek, 30 czerwca 2015

Nowe na MSP! ♣

Heej! ^^
Tutaj Yousain. Tak wiem, strasznie wnerwiam, bo znowu zmieniłam przywitanie. Otóż widzicie, po prostu skapłam się, że Kathey ma bardzo podobne, a ja nie chce od nikogo odgapiać :S No więc od dziś moje przywitanie to ,,Heej! ^^''. Tyle w temacie :) Przejdźmy do dzisiejszego posta. Niestety nie będzie on zbyt długi, bo mam tylko jakieś 45 minut. Idę do koleżanki na nocowankę (tsaa, ale was to ciekawi).
Chciałam wam powiedzieć o maluteńkiej nowości na MSP, a mianowicie... TYM!

To jest takie kółeczko (haha, tłumaczę jak jakiemuś małemu bobaskowi ;-;) a w środku okulary, kwiaty, morze (chyba ;p) i ogólnie taki hawajski klimat, który kojarzy nam się z wakacjami. Ma napis ,,WKRÓTCE!!''. Jak to zobaczyłam, to już od razu wiedziałam o co tu chodzi B) Pamiętacie wielkanocne zadania? Tam też dzień czy dwa wcześniej widniała taka ,,plakietka'', a potem dało się już w to kliknąć i tam były różne wielkanocne zadania! Za ich wykonanie można było dostać kilka drobnych upominków, a gdy się wykonało wszystko, dostawało się wielkanocnego boonie! Brzmi ciekawie. Zatem myślę, że czekają nas jakieś związane z wakacjami zadania, za które dostaniemy nagrody! ^^ Super, ja jestem zadowolona i nie mogę się doczekać, a wy? C: Być może będzie też jakaś wyprzedaż na wakacyjnego sripa? No cóż, w każdym razie wyczekujmy :) Gdy pojawi się już możliwość wykonywania nowych zadań lub będą jakieś nowości itd. powiadomię was o tym tutaj, a przynajmniej się postaram xD Wiecie, jak to ze mną jest...
Dooobra, to by chyba było na tyle w tym poście (zauważył ktoś, że ja zawsze gdy się żegnam, to piszę: ,,to by było na tyle''? xd). No to cóż... Do zobaczenia, bay bay i pozder! :*

~Yousain

1 komentarz:

  1. Na Halloween też takie było (w sensie zadania itp.) XD
    Ja się nie mogę doczekać ;3

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)